loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 51 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

هزینه های سر به فلک کشیده لوازم خانگی، کمیاب شدن آنها در بازار و ... سبب شده است تا تعمیرات لوازم خانگی با حساسیت بیشتری صورت گیرد.
از طرفی، افراد زیادی هستند که از این آب گل آلود ماهی می‌گیرند و قیمت تعمیر یخچال، لباسشویی و ظرفشویی سامسونگ و دیگر برندهای مطرح را بسیار بالا می‌برند. پس بهتر است تعمیر یخچال، لباسشویی و ظرفشویی در مرکز تخصصی انجام شود تا قیمت مناسب و کیفیت انجام کار نیز تضمین شود. اما کدوم مرکز تخصصی چنین شرایطی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند؟

 

قیمت تعمیر لوازم خانگی چگونه محاسبه می‌شود؟
احتمالا هنگامی که می‌خواهید لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی و ... را تعمیر کنید، نگران هزینه های تعمیر آنها هم هستید. به خصوص این که گاهی اوقات باید منتظر بمانید تا کار تعمیرکار تمام شود و قیمت تمام شده را محاسبه و به شما اعلام کند. بنابراین بهتر است از عواملی که بر قیمت تعمیر یخچال، لباسشویی و ظرفشویی تاثیر دارند، اطلاع داشته باشید تا قیمت حدودی تعمیرات لوازم خانگی را محاسبه کنید.

1.     کدام قسمت از دستگاه باید تعمیر شود:
قطعا هر کدام از خدمات تعمیر که ارائه می‌شود، هزینه متفاوتی دارند. برخی از قسمتها بسیار تخصصی هستند و هزینههای بالاتری دارند.

2.     تعداد ایرادات دستگاه:
با توجه به این که مشکل دستگاه تا چه اندازه باشد و چه تعداد از قطعات و بخشهای آنها باید تعمیر شود، هزینه نهایی تغییر می‌کند.

3.     تعویض قطعات:
گاهی اوقات باید قطعات مربوط به دستگاه که معیوب است، تعویض شود. با توجه به قیمت قطعه، هزینه نهایی نیز ممکن است تغییر کند.

4.     تعرفه های شرکت خدمات و تعمیر:
شرکتهای مختلفی که کار تعمیر را انجام می‌دهند یا تعمیرکاران آزاد، هر کدام تعرفه مخصوص به خود را دارند. البته هزینه تعمیر برای هر قسمت از دستگاه، در محدوده خاصی است و میزان بیشتر یا کمتر بودن هزینه خدمات تا حد خاصی است.

5.     هزینه حمل و نقل دستگاه:
گاهی اوقات نیاز است که دستگاه به مرکز تعمیرات ارسال شود. در این صورت هزینه های مربوطه نیز بر روی فاکتور اصلی اعمال می‌شود.

6.     هزینه های ایاب و ذهاب تعمیرکار:
برخی از شرکتهای خدماتی، کار تعمیرات را در محل انجام می‌دهند و هزینه های رفت و آمد تعمیرکار را هم بر روی فاکتور اعمال می‌کنند. البته برخی از آنها نیز به صورت رایگان برای مشتری محاسبه می‌کنند.

با توجه به مواردی که بررسی شد، خودتان می‌توانید با بررسی تعرفه های شرکت خدمات تعمیرات لوازم خانگی، حدس بزنید به چه میزان باید هزینه تعمیرات پرداخت کنید.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 54 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

اگر برفک ناچیز و در همه جا دیده می شود، شدنی است بدلیل دمای خیلی ذیل یخچال فریزر باشد. اگر دمای تنظیم شده دستگاه خیلی زیر باشد، دستگاه فرصتی برای از میان بردن نم هوای سرد داخل خویش نخواهد داشت و پیش از اینکه دستگاه سیکل خنک سازی بعدی را آغاز کند، این نم به برفک یخچال تبدیل می شود. مطمئن شوید که دمای فریزر در نزدیک 0 درجه فارنهایت (۱۸- درجه سانتیگراد) و دمای یخچال در نزدیک 37 درجه فارنهایت (۳ درجه سانتیگراد) تنظیم شده است. خرید یخچال بدون برفک اگر برای تنظیم دمای یخچال خویش مشکل دارید حتما مقاله روش تنظیم دمای یخچال را مطالعه نمایید.

 

یخ زدن تو یخچال:

در صورتی که برفک در همه جا ساختن شده و مشکل و یخ زده شده است، شدنی است درب یخچال برای مدتی مفتوح گذاشته شده باشد. در این حالت ابتدا، یخ زدگی یخچال در ناحیه گوشه ها-کناره ها درب خواهد بود اما درنهایت کل فضای تو دستگاه را دربر می گیرد. در اغلب موارد، رفع این مسئله مایه می شود بعد از 2 بعید یخ زدایی، برفک یخچال از بین رفته و دستگاه به چگونگی عادی بازگردد.

 

یخ زدن فریزر:

هنگامی که برفک فقط در سرنوشت عقبی تقسیم فریزر جایی که سیم پیچ اواپراتور قرار گرفته، به وجود می آید، از وجود مشکلی در چرخه یخ زدایی یا دیفراست تازه می دهد. با پروا به دستگاه، این مشکل می تواند به خاطر ویران شدن هیتر، بیمتال، سنسور یخ زدایی، تایمر یخ زدایی یا برد کنترل کننده باشد. لذا برای عیب یابی دقیق تر باید جزئیات این بخش ها به دقت توسط کارآزموده فنی بررسی شود. بسیاری از اوقات علت انجماد فریزر به گرفتگی لوله تخلیه نیز مربوط است. این لوله کوچک جهت خروج آب و برفک های ذوب شده از این دسته تعبیه می شود. به راحتی و با کمک آب گرم و سشوار می توانید این سخت را رفع نمایید.

lavazemkhanegi بازدید : 49 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

 لوازم‌ خانگی در مسیر رشد قیمت‌ها قرار گرفته تا جایی که مردم به دلیل کاهش قدرت مالی از خرید کالای مورد نیاز خود منصرف شده‌اند و ترجیح می‌دهند خرید لوازم خانگی را به تعویق بیندازند، شاید معجزه‌ای در بازار باعث کاهش قیمت‌ها شود.
درپی نوسانات بازار ارز که از اواخر سال گذشته تاکنون کم و بیش ادامه داشته است، بازار برخی محصولات همچون لوازم خانگی با چالش‌ها و مشکلاتی روبه‌رو شد که متقاضیان این محصولات با ابراز گلایه از گرانفروشی فروشندگان فعلاً از خرید لوازم خانگی دست کشیده اند.
درپی بروز این مشکلات بازار همچنان با التهاب قیمتی مواجه است و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز چندین بار به پرونده تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی ورود کرده و با آن‌ها برخورد کرده است، اما با وجود چالش‌ها و مشکلات فراوان بین تولیدکنندگان و فروشندگان که هر یک تقصیر را به گردن یکدیگر می‌اندازند، مشخص نیست که عامل اصلی گرانی است یا گرانفروشی!
هرچند این بلاتکلیفی تنها در صنعت تولید لوازم خانگی مشاهده نمی‌شود بلکه بیشتر صنایع کشور با پدیده گرانی تولید مواجه شده اند و هر روز بر مشکلاتشان افزوده می‌شود، اما از سوی دیگر ضربه این التهابات به صنعت وارد نمی‌شود بلکه واحد‌های صنفی نیز باید ضرر و زیان‌های عدم فروش محصولات گران را بپردازند. فعالان این صنف معتقدند علت گرانی اخیر لوازم خانگی متاثر از تغییرات قیمت ارز است و بلاتکلیفی قیمت‌ها در سایر بازار‌ها از جمله مواد اولیه باعث شده همچنان با افزایش قیمت‌ها در انواع محصولات لوازم خانگی روبه‌رو باشیم. البته روند افزایش قیمت‌ها در محصولات داخلی به رقابت با اجناس وارداتی پرداخته در حالی که مردم دیگر قدرت خرید لوازم خانگی ایرانی را هم ندارند.
از سوی دیگر تکلیف تولیدکنندگان لوازم خانگی هم مشخص نیست چراکه چندین ماه است معطل دریافت ارز مورد نیاز واردات مواد اولیه هستند.
البته به گفته فعالان این صنعت واحد‌های تولیدی به سختی مشغول تولید هستند و باید تاوان با هماهنگی دستگاه‌های دولتی را بدهند.
تقاضای خرید لوازم خانگی به شدت کاهش یافته است در همین رابطه اکبر پازوکی، رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی  اظهار داشت: شرایط بازار لوازم خانگی خوب نیست و گرانی، تقاضا در این بازار را به شدت کاهش داده است. این در حالی است که در بازار گرانفروشی لوازم خانگی وجود ندارد بلکه گرانی کالا و مواد اولیه وضعیت این بازار را برهم ریخته است.
وی ادامه داد: متاسفانه اتحادیه در حوزه لوازم خانگی هیچ اظهار نظری در خصوص تولید و قیمت گذاری ندارد و اجازه ورود به این دو مقوله را به این اتحادیه نمی‌دهند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی و سازمان حمایت دو متولی اصلی تولید و قیمت گذاری لوازم خانگی هستند که باید پاسخگوی گرانی‌های اخیر در بازار باشند.
این فعال صنفی یادآور شد: اما طبق اظهارات انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی اگر مواد اولیه از بورس بازی و دلالی خارج شود می‌تواند تاثیری بر کاهش قیمت‌ها داشته باشد.
پازوکی گفت: زمانی که تنها ۳۰ درصد از مواد مورد نیاز تولید لوازم خانگی، خارجی است، قطعاً نرخ مواد اولیه داخلی ملاک تعیین قیمت نهایی محصولات خواهد بود. درحالی که بیش از ۷۰ درصد مواد اولیه مانند فولاد، آلومینیوم، مواد پتروشیمی، مواد پلاستیک و مس که در تولید لوازم خانگی نقش کلیدی دارد از منابع داخلی تامین می‌شود، پس چرا تولیدکنندگان حوزه لوازم خانگی باید با قیمت گران مواد اولیه را خریداری کنند؟!
وی گفت: حالا اگر مواد اولیه مورد نیاز به موقع و با قیمت مناسب و ثابت به کارخانه‌ها برسد مطمئن باشند که تولیدکنندگان لوازم خانگی با سه شیفت بدون وقفه تولید می‌کنند و هیچ نگرانی برای تامین بازار داخلی و حتی صادرات را نخواهند داشت.
این فعال صنفی یادآور شد: تولید کالا‌های ایرانی در رقابت با سایر کالا‌های خارجی هیچ کمبودی و کاستی ندارند و می‌توانند جایگزینی برای کالا‌های خارجی باشند.
پازوکی گفت: یخچال، فریزر، پکیچ، کولر، بخاری و سایر لوازم خانگی تولید داخل حرف‌های زیادی در بازار صادراتی و ارزآوری دارند البته اگر شرایط برای تولید فراهم شده باشد و از قدرت تولید کنندگان به دلیل گرانی مواد اولیه کم نکنند.
مواد اولیه را با قیمت مناسب به تولید نمی‌رسانند
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، اگر مواد اولیه به قیمت دست تولیدکننده برسد قطعاً محصول تولید شده به قیمت وارد بازار عرضه و توزیع کننده خرد می‌رسد و در این زمان می‌توان شاهد تعادل در نرخ و عرضه مناسب در بازار بود.
پازوکی در پاسخ به این سوال که واکنش بازار به مشکلات مطرح شده چگونه بوده است؟ گفت: کارخانه‌های لوازم خانگی بدون وقفه در حال تولید هستند و تولید در این مدت کاهش نداشته، اما آمار فروش لوازم خانگی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و گران شدن تولید، بسیار اُفت داشته است.
این مقام صنفی با تاکید بر اینکه باید بازار به سمتی برود که اقشار مختلف جامعه بتوانند از تولیدات لوازم خانگی ایرانی بیش از حال حاضر استفاده کنند گفت: بازار به دلیل نوسانات نرخ ارز و چالش‌های گرانی تولید بسیار ملتهب شده و این موضوع می‌تواند شرایط را برای مردم جهت خرید لوازم خانگی سخت‌تر و گاهاً به نقطه صفر برساند.
به گفته پازوکی، در حالی حقوق ها ثابت می‌ماند که قیمت‌ها هر روز افزایش می‌یابد؛ زمانی که خانواده‌ای با هزینه چند ده میلیونی قیمت یخچال روبرو می‌شوند تا چه میزان قدرت خرید خواهند داشت؟!
بازار لوازم خانگی تاکنون چنین رکودی را تجربه نکرده است
این فعال صنفی در پایان با تاکید بر اینکه گرانی تولید، بازار لوازم خانگی را چنان دچار بحران کرده که تاکنون چنین رکودی را تجربه نکرده است، گفت: حالا دولت با پاسکاری علت گرانی محصولات بین تولید کننده و فروشندگان خُرد، قصد پوشاندن دلیل اصلی گرانی لوازم خانگی را دارد. تولید کننده و فروشندگان لوازم خانگی در گرانی‌های پی در پی لوازم خانگی هیچ نقشی ندارند و تنها مورد اتهام گران فروشی قرار می‌گیرند در حالی که بر هیچ کسی پوشیده نیست امروز وضعیت تولید بسیار گران تمام می‌شود و تولید کننده، فروشنده و مردم سه ضلع زیان دیده از سیاست‌های اجرایی هستند. 

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 53 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

یخچال چهار در بزرگ چه تفاوتی با دیگر محصولات دارد؟ بها یخچال چهار درب چند است؟ یخچال چهار در با بها ارزان را از کجا بخریم؟ و هزاران سوال دیگر که در باره یخچال ۴ در برایتان قبل آمده را در این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد.

 

نگران نباشید اگر برای خرید یخچال فریزر چهار درب بکو یا خرید یخچال چهار در سامسونگ و یا هر برند دیگری نمی‌دانید از کجا و یا با چه قیمتی خرید کنید این نوشتار به شما کمک می‌کند که همگی جزئیات این محصول را رسیدگی کنید و ببینید که آیا این وسیله برای شما صرفه اقتصادی و کارایی لازم را دارد یا خیر.

 

همه برندهای سرشناس را در اینجا با هم همراه با قیمت بررسی خواهیم کرد. این یک راهنمای فوق العاده برای انتخاب یخچال چهار در ساید است.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیشینه و تاریخچه یخچالها چیست و از چه زمانی این وسیله باب شده. در آغاز به سراغ تاریخچه این وسیله می‌توانید.

 

تاریخچه یخچال

انسان ها از ماضی های دور برای نگهداری مواد غذایی که در دمای پیرامون گوشه ها-کناره ها تندرست باقی نمی‌ماندن در غارها و یا چاه های زیرزمینی این مواد را نگهداری می‌کردند. که اصطلاحا به آنها آب انبار یا یخدان می‌گفته اند. اولین یخچال مصنوعی یا به راستی شبیه به این وسیله های امروزی در سنه ۱۷۷۸ میلادی توسط ویلیام کولین رونمایی شد.

 

در سنه ۱۹۱۳ یخچالهای خانگی بدست دبلیوولف ثبت شد.

 

تاریخچه طرح یخچال چهار در

در سرنوشت بالا برای شما گفتیم که نخستین یخچالها قیمت یخچال چهار در در چه زمانی بوجود آمدند، اما در سالهای مختلف به این فناوری اضافه شد و امکانات بیشتری به آنها افزوده شد. اما یخچال و فریزر چهار در برای ارائه امکانات بیشتر در ۲۰ سنه گذشته به بازار توسط شرکت های مختلفی ارائه شده است.

 

علاوه بر ظاهر زیبا (یخچال چهار در ویترینی) در مصرف انرژی و تازه نگه داشتم مواد هم کارایی های زیادی دارد که در پیوستگی با هم بررسی خواهیم کرد.یخچال چهار در

 

در طی دهه‌های سپری شده برندهای معتبری در دنیا همچون ال‌جی و …، ظرفیت‌های مختلفی از یخچال‌های سایدبای‌ساید را روانه بازار کردند. رقابتی شدن این بازار سبب شده است لغایت هر بار قابلیت و فناوری بی اندازه و جدیدی به این محصولات اضافه شود.

 

سپس مسیر طراحی به سمت تغییر شکل درب‌های این وسیله پیش رفت لغایت اینکه مدل‌های مختلفی امثال درب فرانسوی، Door in Door و حتی مدل‌های ۴ درب ساخته و عرضه شدند.

 

مزیت های یخچال چهار قلو یا یخچال چهار کشو

یخچال چهار کشویی یا همان ۴ درب حائز محفظه Fresh Box هستند که مایه پسین پایدار گذاشتن مواد غذایی درون آن می‌شود. از سایر امکانات یخچال چهار در بها پسندیده آنها نسبت به کارایی آنها است. همچنین می‌توان به سیستم گردش چندمنظوره هوای تازه یا Fresh Air Flow پافشاری کرد که به جریان یکسان دما در کل فضای درونی محصول کمک می‌کند..

 

معمولا مصرف انرژی اینوسیله ها +A است و بعضی از این شرکت ها (یخچال های چهار در ال جی) کمپرسور آنها را لغایت ۵ سال گارانتی کرده است.

lavazemkhanegi بازدید : 47 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

محمدحسین اسلامیان در مورد وضعیت صادرات لوازم خانگی اظهار داشت: صادرات ما در حوزه لوازم خانگی بیشتر معطوف به بخاری، کولر و آبگرمکن است. ما در صورتی می‌توانیم صادرکننده موفقی باشیم و سهمی از بازار لوازم خانگی در کشورهای اطراف خود داشته باشیم که چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت بتوانیم با کشورهای دیگر در بازارهای خارجی رقابت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یک ماشین لباسشویی ایرانی با برند خوب در بازار داخل حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قیمت دارد درحالی که در کشورهای حوزه‌های خلیج فارس، ماشین‌های لباس‌شویی با برندهای معروف با معیار دلار ۲۵ هزار تومانی، حدود ۶ میلیلون تومان هستند. ما اگر می‌خواهیم سهمی از بازار خارجی داشته باشیم باید بتوانیم با آنها رقابت کنیم یعنی هم‌جنس باکیفیت داشته باشیم و هم قیمت اجناس ما قابل رقابت باشد. نمی‌توانیم با برند معروفی که سال‌ها در این بازارها بوده و ماشین لباسشویی را با قیمت ۶ میلیون تومان می‌فروشد رقابت کنیم.

منبع:

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-68/154068-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 46 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش مشرق، بهمن ماه چند سال قبل بود که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان از کشف و ضبط  ۵۲ کانتینر لوازم خانگی قاچاق خبر داده بود.

عزیزالله کناری (در گفت و گو با خبرگزاری دولت) این محموله را شامل دو هزار و ۲۸ دستگاه یخچال ساخت کشور کره جنوبی ذکر کرده بود. وی ارزش گمرکی محموله کشف شده را بیست میلیارد ریال عنوان کرد و گفته بود، این محموله به‌نام اجزا و قطعات فریم یخچال (بدنه پلاستیکی داخل یخچال) در مبداء اظهار شده بود.به گفته مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان محموله یادشده از کره جنوبی  بارگیری و دارای اسناد بازرسی و سایر اسناد نهادهای ذیربط این کشور است که به صورت خلاف تنظیم شده است.

ببینید:

فیلم/ ماجرای ۳۲۰ تن گوشت فاسد شده در گمرک چه بود؟

این پرونده در آن زمان جنجال زیادی به پا کرد و حالا آرای بدوی و تجدید نظر (اولیه و تکمیلی) پرونده مذکور از سوی سازمان تعزیرات حکومتی  صادر شده است. به صورت خلاصه اینکه، ابتدا رای بدوی صادر می‌شود اما در رای تجدید نظر  شرکت مذبور با ارائه یک سری مستندات و ظاهرا با عدم ارائه مستندات کافی سازمان شاکی،‌ تبرئه می‌شود. اما این پایان کار نبود و گمرک ایران درخواست اعاده دادرسی در این خصوص را به مراجع ذی صلاح رائه کرده است.

در ادامه بخشی از دادنامه تجدیدنظر (اولیه) که یک سال بعد از رای بدوی صادر شد،‌ قابل مشاهده است. ظاهرا ۵ ماه بعد بخشی از این دادنامه تجدیدنظر، اصلاح شده است.

در این بخش از دادنامه تجدیدنظر آمده است، نه اسناد ارائه شده شرکت منضم به اظهارنامه جعلی است و نه هیچ گونه مغایرتی از حیث وزن، تعداد، جنس و خصوصیات وجود دارد؛

با عنایت به بند ح ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی، اطلاق عنوان قاچاق به کالا منوط به تحقق چهار شرط، اظهار کالا  تحت عنوان کالای دیگر، دوم کمتر بودن حقوق ورودی کالای اظهاری و ارزیابی شده، سوم به کارگیری نام دیگر برای کالای اظهار شده و چهار استفاده از اسنادخلاف واقع است.

منبع:

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/11/25/2451441/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%82%DB%8C%D9%81-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B8%D9%86-%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B9%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D8%B4%D8%AF?ref=shahrekhabar

lavazemkhanegi بازدید : 50 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

این‌که تمام سختی‌های خرید و حمل‌ونقل یخچال را تحمل کنید و در پایان متوجه شوید که نمی‌توانید یخچال جدید خود را وارد آشپزخانه کنید زیاد ناخوشایند است. پس قبل از خرید، اگر آشپزخانه‌ی شما در دارد و به‌اصطلاح اوپن نیست، بهتر است چهارچوب آن را اندازه‌گیری کنید و ابعاد را به همراه داشته باشید الی در برگزیدن خود مدنظر قرار دهید.


۲. عادات خرید و طباخی خویش را در عقیده بگیرید

یخچال فریزر


این مورد در انتخاب گنجایش یخچال فریزر اهمیت فوقانی دارد. اگر عادت به ذخیره‌ی مواد غذایی ندارید، یخچال بزرگ فقط جای اکثریت در آشپزخانه‌ی شما اشغال می‌کند و مصرف برق شما را بالا می‌برد. سخیف زندگی شما در انتخاب یخچال پسندیده می‌تواند بسیار نقش داشته باشد.


اگر هفته‌ای یک بار خرید می‌کنید، به یخچالی با ظرفیت بالا و اگر هر روز به خرید می‌روید یخچالی با ظرفیت کم نیاز دارید. اگر خیلی از نوشیدنی‌ها کاربرد می‌کنید، محل‌های قرارگیری بطری‌ها را رسیدگی کنید که از ظرفیت کافی برخوردار باشند. پس به کارگیری فضای داخل یخچال و مدیریت و طبقه‌بندی آن نیز دارای اهمیت است. در تقدیر فریزر باید دقت کنید این محیط‌ به‌خوبی مدیریت شده باشد؛ چرا که ممکن است بخواهید یک پیتزای کامل را در آن قرار دهید. در این صورت ممکن است با وجود بزرگ بودن فریزر، طبقه‌بندی باطل مانع پیشه شما بشود.

فضای داخلی

فضا داخلی یخچال‌ها را عموما با یکتا فوت مکعب که مساوی با ۲۸.۳ لیتر (۰.۰۲۸ متر مکعب) است، اندازه‌گیری می‌کنند. یخچال‌ها می‌توانند از ۲ لغایت ۴۲ فوت مکعب مکان برای ذخیره‌ی مواد غذایی در کمر بستن کاربران پیمان دهند. توجه داشته باشید که یخچال یخچال فریزر آیسان پسندیده برای یک خانواده‌ی چهار نفره ۱۸ تا ۲۲ فوت مکعب است. یخچال میانه برای یک آپارتمان ۱۴ لغایت ۱۶ و یک یخچال متوسط از گونه مینی که معمولا فقط برای خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ باره استفاده قرار می‌گیرد ۵ تا ۷ فوت مکعب مکان دارد. لازم است بدانید عدد فوت مکعب دقیقا مساوی با فضای تو یخچال نیست و معمولا به دلیل استفاده از موارد گوناگون مانند طبقه‌ها و کشوها، فضای کمتری نسبت به شماره عنوان‌شده در کمر بستن کاربر پیمان خواهد داشت.

lavazemkhanegi بازدید : 44 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، عباس هاشمی ‌در نشست خبری با اشاره به آمارهای ۱۰ ماهه تولید لوازم‌ خانگی در کشور، اظهار داشت:‌ تولید در سه قلم کالای اصلی یخچال و فریزر با رشد ۳۰ درصدی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه رسید و ماشین لباس‌شویی با رشد ۵۳ درصدی رقم ۸۸۰ هزار دستگاه را ثبت کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های موجود نیاز داخل را به طور کامل تامین می کند، افزود:‌ این صنعت قابلیت تبدیل شدن به مرکز (هاب) ‌تولیدی و صادراتی در منطقه با جمعیت بیش از ۴۰۰ میلیون نفری را دارا است.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم‌ خانگی ایران خاطرنشان‌ کرد: ‌این مهم با برنامه‌ریزی درست از سوی مسئولان و بسترسازی لازم برای ایجاد تعاملات منطقه‌ای، ایجاد تعرفه‌های ترجیحی، توسعه روابط اقتصادی و کمک به نقل و انتقال پول دست‌یافتنی است.

به گفته هاشمی، این انجمن در چارچوب سیاست‌های داخلی برای تعمیق ساخت داخل و توسعه پایدار صنعتی کشور، نخستین بار دپارتمان قطعه‌سازی را در این صنعت راه‌اندازی کرده که تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است.

وی تاکید کرد:‌ اکنون در صنعت  لوازم‌خانگی با توجه به گستردگی مواد اولیه، اجزا و قطعات، باید شبکه تامین مواد اولیه داشته باشیم که این مهم می‌تواند صنعت کشور را در مقابل وابستگی‌های ارزی و تنش‌های خارجی محافظت کند.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران توضیح ‌داد: برای دستیابی به توسعه پایدار، این صنعت باید بتواند به شکل سیستماتیک به شبکه جهانی متصل باشد و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اتصال قطعه‌سازان و شرکت‌های دانش‌بنیان به یکدیگر، امیدواری در این صنعت تقویت شده است.

هاشمی یادآور شد: تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد کانون «دانش، صنعت و بازار» با معاونت یاد شده امضا، تا ارتباط صنعت و دانشگاه را به وسیله شرکت‌های دانش‌بنیان و بازار تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه نوین‌‌سازی سیستم توزیع در آینده بسیار نزدیک، عرضه متمرکز لوازم ‌خانگی و برندهای مطرح داخلی در فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عرضه‌ای که تمرکز بر حضور پر رنگ برندهای ایرانی دارند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برندسازی

دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران ابراز کرد: وزارت صنعت و این انجمن برای ایجاد سه تا چهار برند ملی در صنعت لوازم‌ خانگی تا افق ۱۴۰۴ تلاش می‌کنند و تحقق این مهم با توجه به اینکه برای ساماندهی بازارهای صادراتی و صیانت از اعتبار کشور نیاز به مدیریت و ساماندهی داشته و باید از حضور برندهای ناشناخته و بدون شناسنامه، پرهیز شود.

وی ادامه داد: حاکمیت باید با رفع موانع تولید، تسهیل امور واحدهای تولیدی، تامین مواد اولیه و غیره به بسترسازی بپردازد، اما انجام این کار باید از سوی بخش خصوصی انجام شود.

تامین ورق فولادی در رینگ فرعی بورس

هاشمی توضیح داد: امروز با وجود همه محدودیت‌های ارزی کشور، با توجه به مطرح بودن لوازم‌ خانگی به عنوان یک صنعت پیشرو و در تعامل با وزارت صنعت و بانک مرکزی، اجزا و قطعات و همچنین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت در شمار اولویت‌های تخصیص ارز قرار گرفت.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 44 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، براساس روال هر سال خرید و فروش لوازم خانگی در ماه پایانی سال رونق قابل توجهی داشت به نحوی که هر کس در حد توان خود درصدد تغییر یا خرید چند قلم لوازم خانگی جدید برای خانه های خود بود. اما متاسفانه امسال وضعیت فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته با تغییرات بسیاری روبرو شده است چرا که به اعتقاد فروشندگان کالا به وفور در بازار یافت می شود اما خریداری نیست. کسبه معتقدند روند نزولی قیمت دلار و بی رغبتی مردم به خرید کالا باعث شده تا تولیدکنندگان برای تامین نقدینگی خود ترمز افزایش قیمتها را کشیده و حتی تخفیف هایی را نیز به مشتریان ارائه کنند با این وجود امید مردم به کاهش بیشتر قیمت لوازم خانگی باعث شده تا فروشی در بازار وجود نداشته باشد.
نکته قابل تامل اینجاست برخی از فروشندگان می گویند خوراک پتروشیمی و قیمت فولاد در سال آینده گرانتر خواهد شد و به طور حتم ما شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی در سال آینده نیستیم. اما بی ثباتی اقتصاد باعث شده تا مردم به کاهش بیشتر قیمت لوازم خانگی امیدوار باشند.
در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان حتی کاهش قیمت هایی را در محصولات خود اعمال کرده اند به عبارتی ساید بای ساید 32 میلیونی با کاهش 30 درصدی فروخته می شود و حتی برخی از شرکتها تخفیفاتی را برای خریداران درنظر گرفته اند اما خبری از خریدار نیست و همین موضوع عاملی شده تا بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار گیرد.
مقاومت برخی تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت ها
در این شرایط برخی از تولیدکنندگان همچنان نسبت به کاهش قیمت ها مقاوم بوده و تمایلی به تغییرات قیمتی ندارند اما ناچار شده اند محصولات را به صورت اقساطی به عرضه کنندگان کالا بفروشند این درحالیست که قبلا کالا به صورت نقدی و بدون تقسیط در اختیار فروشندگان لوازم خانگی قرار می گرفت.
به گزارش تسنیم، در بازار لوازم خانگی که روزهای پایانی سال را پشت سرمی گذارد همچنان کالای قاچاق به وفور یافت می شود و حتی قیمت های آنها ارزان تر از جنسهای ایرانی است به عنوان نمونه یک ظرفشویی ایرانی 14 میلیون تومان است اما یک ظرفشویی وارداتی قاچاق 11 میلیون تومان است در این شرایط طبیعی است که خریدار نبودن گارانتی کالای قاچاق را نادیده گرفته و با پرداخت قیمتی کمتر نسبت به کالای ایرانی محصول قاچاق را خریداری کند.
منبع:

http://tnews.ir/site/7109203274301.html?refc=3

lavazemkhanegi بازدید : 50 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

این برند الان در جایگاه سوم بازار قرار دارد و با تنوع فرآورده و بازه قیمتی مناسب، به احتیاج خریداران پاسخ داده است. با گمان آسان می‌توانید این تلویزیون تولید ایران را تعبيه کنید و نگران ناسازگاری آن با نمونه‌های بیگانه نباشید.

محدوده قیمت تلویزیون‌های ایکس ویژن در بازار: 1500000 تومان به بالا

مدل‌ پرفروش تلویزیون ایکس ویژم با نرخ قیمت

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدلXS460  24 سایز 24 اینچ:

این تلویزیون از نوع نمایشLED  است و صفحه آن بست و با سایز 24 اینچ در بازار موجود است. 

مزایا:

تصویر HD،

مناسب برای خانه‌های کوچک،

دارای درگاه USB و HDMI.

معایب:

تصویر سه بعدی ندارد،

رابط هوشمند ندارد.

تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل43XT725  سایز 43 اینچ:

این تلویزیون از گونه نمایشLED  است و صفحه آن اریکه و با سایز 43 اینچ در بازار موجود است. 

مزایا:

کیفیت تصویر Full HD،

صدای دالبی،

دارای رابط هوشمند،

دارای درگاه USB و HDMI،

امکان اتصال بی سیم (Wi-Fi).

معایب:

تصویر سه بعدی ندارد،

فاقد خروجی هدفون.

تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل55XTU725  سایز 55 اینچ:

این تلویزیون از گونه نمایشLED  است و صفحه آن تخت و با سایز 55 اینچ در بازار موجود است. 

مزایا:

دارای رابط هوشمند،

کیفیت تصویر Ultra HD - 4K،

صدای دالبی،

دارای درگاه USB و HDMI،

امکان اتصال بی سیم (Wi-Fi).

معایب:

فاقد خروجی هدفون.

جی پلاس انتخابی دیگر برای بهترین برند تلویزیون

برند جی پلاس از بهترین برند تلویزیون در ایران است و مربوط به کمپانی گلدیران است. از سال 1397 جی پلاس تلویزیون‌های با کیفیت این برند وارد بازار شده است و با حجم فوقانی از خریدار ایرانی روبه‌رو شده است.

دکوراسیون تلویزیون

پارس استارون

خرید تلویزیون جی پلاس، یک انتخاب مطمئن برای خانه

جی پلاس به‌عنوان بهترین برند تلویزیون، با تنوع مطلوبی از انوع مدل‌های تلویزیون و بازه قیمتی پسندیده می‌تواند یک کالای مرغوب درخانه نوعروسان باشد. در ادامه به سه مدل پرفروش برند جی پلاس اشاره خواهیم کرد.

منبع:

https://jaheshland.ir/blog/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa/

lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، این روزها افزایش بی‌سابقه قیمت اجناس و اوضاع آشفته‌بازار به بازار لوازم‌خانگی نیز کشیده شده و اوضاع بازار کالاهای صنعتی ازجمله لوازم‌خانگی خوب نیست و عدم نظارت‌ها بر آن عاملی شده تا مصرف‌کنندگان، سرگردان از خرید در پی افزایش قیمت‌ها باشند.

روند صعودی قیمت انواع لوازم‌خانگی، عاملی شده تا رکود در خریدوفروش لوازم‌خانگی وارد فاز جدیدی شود و تولیدکنندگان عوامل مختلفی را دلیل این افزایش قیمت‌ها می‌دانند.

در این شرایط با غلامرضا تفتی رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی در استان قم به گفت‌وگو پرداخته‌ایم و نظرات وی در خصوص دلایل این افزایش قیمت‌ها جویا شده‌ایم که در ادامه می‌آید.

غلامرضا تفتی در این رابطه اظهار داشت: کمبود مواد اولیه در بخش‌های مختلف، عدم قیمت‌گذاری به‌موقع و افزایش دستمزد در بخش تولید ازجمله مهم‌ترین عوامل مختلف دخیل در افزایش قیمت‌های بخش لوازم‌خانگی هستند.

نبود نظارت کافی بر تولید داخل طی چند ماه گذشته

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی استان قم با بیان اینکه این افزایش قیمت‌ها هیچ‌وقت به نفع مردم و کسبه نبوده و مشکلات خاصی برای تولیدکنندگان به وجود می‌آورد، گفت: همچنین برخی از تولیدکنندگان از وضعیت بازار سوءاستفاده می‌کنند چراکه بسیاری از کالاها را در بخش خانگی در داخل نمی‌توانیم تأمین کنیم؛ درنتیجه به دلیل بالا بودن تقاضا قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر نبود نظارت کافی بر تولید  داخل طی چند ماه گذشته ابراز کرد: بسیاری از کارخانجات کالا به میزان نیاز درخواست بازار ندارند که تحویل دهند و کالاها را به‌صورت سبدی می‌فروشند.

تفتی افزود: اینکه بگوییم از سال 97، ده درصد افزایش قیمت دهید به‌هیچ‌عنوان عقل اقتصادی آن را نمی‌پذیرد؛ از طرف دیگر به علت وجود نگرانی مردم به دلیل افزایش روزبه‌روز قیمت‌ها، یک ولع خرید کاذب در بازار ایجادشده است.

ایجاد ولع خرید کاذب در بازار

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی استان قم ورود کالا به‌صورت غیررسمی به کشور را تابع نوسانات ارز و دلار دانست و تأکید کرد: عده‌ای هم که کالاها را در انبارها نگه‌داشته‌اند به‌صورت قطره‌چکانی به بازار عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در داخل بهترین وسایل خانگی را تولید می‌کنیم اما بازهم رغبت مردم به سمت خرید کالاهای خارجی است، درحالی‌که هیچ تفاوتی بین کالای داخلی و خارجی نیست و حتی کیفیت کالای داخلی گاهاً بهتر از کالای خارجی است و بسیاری از برندهای ایرانی قابلیت صادرات دارد اما مردم کمتر اعتماد می‌کنند.

تفتی ادامه داد: علت اعتماد پایین‌تر مردم این است که درگذشته تنوع تولید کالا نداشتیم و مردم رغبت چندانی به خرید کالای داخلی نداشتند اما با آمدن رقیب در بازار عرضه تولید بالا رفته و کیفیت‌ها تفاوت کرد؛ درگذشته شرکت‌ها در ارائه خدمات پس از فروش با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودند اما الآن به شرکت‌ها می‌گوییم به فکر خدمات پس از فروش هم باشید.

عرضه کالاها به صورت قطره‌چکانی در بازار

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی استان قم با اشاره به سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان ایرانی در گران‌تر فروختن کالا به دلیل نداشتن رقیب در بازار خاطرنشان کرد: باید روی فرهنگ ایرانی و کالای خوب ایرانی بیشتر کارکنیم تا تولیدات داخل به فروش برسند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت: باید جهش تولید واقعی در کشور داشته باشیم و باید با هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری واقعی تنها در بخش‌هایی که کمبود داریم اجازه واردات بدهیم.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 24 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: در واحدهای صنفی کالا موجود است، اما به دلیل قیمت‌های بالا خریدار کمتر مراجعه می‌کند.وی گفت: با توجه به ممنوعیت واردات، باید با تولید داخل جایگزین شود و اگر این کار صورت نگیرد به ناچار واحدها از جای دیگر کالای خود را تامین می‌کنند.

پازوکی بیان کرد: اگر تولید کافی و رقابت وجود داشته باشد هم قیمت کاهش می‌یابد و هم همانند دو سال قبل، شرکت‌ها با طرح‌های مختلف کالا را ارائه می‌کنند.رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: دو سال قبل با سرمایه ۵۰ میلیون تومانی یک فروشگاه ۳۰ متری لوازم خانگی پر از کالا می‌شد، اما اکنون این مبلغ به یک میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت ماشین لباسشویی داخلی به ۱۰ میلیون رسیده و هیچ فردی درباره این افزایش از تولیدکنندگان سئوال نمی‌کند.
پازوکی افزود: با افزایش قیمت‌ها حداقل ۴۰ درصد تقاضا در بازار لوازم خانگی با کاهش مواجه شده است.رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به شناسه دار کردن کالای لوازم خانگی گفت: در حال حاضر هیچ کالای داخلی بدون شناسه تولید نمی‌شود و با راه اندازی سامانه گارانتی نیز خریداران اطمینان خاطر بهتری برای خرید پیدا می‌کنند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 29 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

عموما اکثر افراد بیشترین توجهی که در خرید کاشی های سرامیکی دارند بر طرح و نقوش آنها هست، اما با توجه کارکرد هریک از سرامیک ها باید تشخیص دهید که آیا متناسب با فضای شما هستند یا خیر؟ مطلب امروز را اختصاص داده ایم به ارزیابی ویژگی های کاشی سرامیکی، 

چند نوع سرامیک ساخته شده هست؟

برای طبقه بندی سرامیک ها آنها را به 4 طبقه تقسیم بندی می کنند، سرامیک هایی خرید کاشی تکسرام که دارای لایه ای درخشان بر روی خود هستند به پنج نوع و سرامیک های که مات هستند به 4 گروه طبقه بندی می شوند. بر روی هر یک از سرامیک های مورد نظر اطلاعاتی در مورد درجه، PEI، جذب آب، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ‌زدن، و چندرنگی وجود دارد که در واقع از مهمترین ویژگی های کاشی سرامیک ها بوده و باید در زمان خرید به آنها دقت کنید.

درجه رنگ کاشی سرامیکی به چه معنهست؟

تا حالا شنیده اید که می گویند فلان سرامیک درجه یک بوده و دیگری درجه 2 و 3 هست؟ در واقع نخستین نکته مهمی که باید به آن توجه کنید درجه بندی سرامیک ها هستند، هرچه درجه کیفیت سرامیک پایین تر باشد بها پایین تری نیز خواهند داشت. سرامیک هایی که برای کف مصرف می شوند عموما باید از درجه 1 و 2 گزینش شوند و درجه های پایین تر به عنوان کاشی های دیواری نیز مورد مصرف قرار میگیرند. نکته این بخش این هست که می توانید از کاشی های کف بر روی دیوارها هم مصرف کنید اما برای کف نباید از کاشی های دیواری بهره بگیرید. به علت مصرف فراوان از کاشی های کف نهایتا آنها را تا درجه 2 گزینش کنید.

lavazemkhanegi بازدید : 17 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش کاشی لند به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سالانه ۶۰۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در کشور تولید می‌شود که حدود ۶۰ درصد از این آمار متعلق به استان یزد است.

سلمانی ندوشن، مدیرکل گمرک استان یزد گفت: بیشترین کالای صادراتی استان یزد کاشی و سرامیک است که ۸۰ درصد سهم وزنی و ۳۵ درصد از سهم ارزشی صادرات استان یزد، کاشی و سرامیک است.

علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم اظهار داشت: ۸۴ واحد تولید کاشی و سرامیک در استان فعالیت دارد.

علمداری یزدی از صادرات کاشی و سرامیک به بیش از ۴۰ کشور خبر داد و افزود: بیش از ۳۸ هزار نفر در کشور به صورت مستقیم در صنعت کاشی و سرامیک اشتغال دارند که ۵۰ درصد از این آمار در استان یزد است.

هر سال علاقه‌مندان زیادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه‌های بین المللی کاشی و سرامیک ایران حضور می‌یابند.

این در حالی است که ایران تا چند سال پیش در زمینه مواد اولیه و ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک به خارج از کشور وابسته بود، اما هم اکنون به صادرکننده مبدل شده و بیش از ۸۰ درصد از ماشین آلات این صنعت در داخل کشور ساخته می‌شود.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

 به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل واحد تولید کاشی گفت: این واحد تولید کاشی با نزدیک ۷۰۰ نیرو سالانه ۲۰ میلیون مترمربع انواع کاشی کف و کاشی بدنه تولید می‌کند.

مظلوم نژاد با بیان اینکه ۵۰ درصد تولیدات این واحد به کشور‌های همسایه صادر می شود افزود: با راه اندازی کوره هشتم با سه میلیون دلار سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر دیگر هم در این کارخانه فراهم خواهد شد.

 فرماندار میبد همچنین در این مراسم درخصوص احداث درمانگاه درجاده مزرعه کلانتر  رایزنی کرد و قرار شد هزینه ساخت این درمانگاه از سال آینده از سوی این واحد تامین شود.

حسین فلاح با اشاره به آبرسانی مستقیم از آب انتقالی به محلات درطرح هرمحله یک سقاخانه گفت: ۳۰ سقاخانه با معماری سنتی درمحلات میبد تا پایان سال ایجاد می‌شود تا شهروندان از آب شرب سالم برخوردار شوند.

فلاح افزود:امروز هم هیئت مدیره این واحد تولید کاشی و سرامیک تامین هزینه یک سقاخانه که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان بود را برعهده گرفت.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 27 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

برد الکترونیکی اصلی یخچال مغز دستور دهنده یخچال می باشد. زمانی که برد الکترونیکی به هر دلیلی مشکلی داشته باشد می تواند تاثیر خود را بر هر قطعه ای از یخچال بگذارد. و این تاثیر بستگی به این دارد که کدام بخش از برد الکترونیکی خراب شده است.

ممکن است بخشی که دما را از سنسور یخچال می گیرد خراب شده باشد. در این صورت حتی با تعویض سنسور هم مشکل برطرف نمی شود. این مشکل در یخچال های سامسونگ بیشتر دیده شده است.

همچنین ممکن است بخشی که به موتور یا کمپرسور یخچال دستور خاموش شدن می دهد ایراد داشته باشد و در نتیجه موتور یا کمپرسور به صورت یکسره کار کند و باعث تولید سرمای بیشتر در یخچال گردد و در نتیجه علت برفک زدن یخچال و یخ زدن میوه ها و مواد غذایی در یخچال گردد. برای حل مشکل کافی است حتما برد الکترونیکی تعویض یا تعمیر شود.

 عیوب بودن دریچه دمپر

دریچه دمپر (Damper) یخچال به فواصل زمانی که موتور  فروش یخچال بدون برفک یا کمپرسور یخچال کار می کند و سرما ایجاد می کند در یخچال باز می شود و سرمای تولید شده را وارد یخچال می نماید.

اگر دریچه دمپر مشکلی داشته باشد در بسته شدن آن اختلال ایجاد می شود و باعث می شود به مرور زمان سرمای بیشتری وارد یخچال گردد.

اگر این مشکل برطرف نشود دو حالت دارد:

دریچه دمپر کلا باز باشد.

دریچه دمپر کلا بسته باشد.

دریچه دمپر کلا باز باشد : سرمای بسیار زیادی وارد یخچال می شود و باعث می شود میوه ها و مواد غذایی در یخچال یخ بزنند.

دریچه دمپر کلا بسته باشد : در این صورت سرما وارد یخچال نمی شود و یخچال همیشه گرم خواهد بود. برای حل مشکل و داشتن یخچال بدون برفک کافی است تکنیسین تعمیرات یخچال حتما یخچال را بررسی و دریچه دمپر را تعویض نماید.

lavazemkhanegi بازدید : 23 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

داوود عبدالهی‌فرد اظهار داشت: افرادی که در خرید جهیزیه مشکل دارند بعضا به خرید لوازم دست دوم و گاها به خرید لوازم استوک که در کف نمایشگاه‌ها یا مغازه‌ها بوده‌اند روی می‌آورند.

در مورد خرید جهیزیه دست دوم اظهار کرد: بنیه مالی مردم ضعیف شده و قدرت خرید آنها کاهش پیدا کرده است و بسیاری نمی‌توانند به سراغ اجناس نو بروند. بنده با این موضوع مواجه شده‌ام که گاها خانواده‌ها برای خرید به سمساری‌ مراجعه می‌کنند و اذعان دارند که محصولات را برای جهیزیه خریداری می‌کنند.

منبع:

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-68/153930-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 23 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

محمدحسین اسلامیان در مورد وضعیت صادرات لوازم خانگی اظهار داشت: صادرات ما در حوزه لوازم خانگی بیشتر معطوف به بخاری، کولر و آبگرمکن است. ما در صورتی می‌توانیم صادرکننده موفقی باشیم و سهمی از بازار لوازم خانگی در کشورهای اطراف خود داشته باشیم که چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت بتوانیم با کشورهای دیگر در بازارهای خارجی رقابت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یک ماشین لباسشویی ایرانی با برند خوب در بازار داخل حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قیمت دارد درحالی که در کشورهای حوزه‌های خلیج فارس، ماشین‌های لباس‌شویی با برندهای معروف با معیار دلار ۲۵ هزار تومانی، حدود ۶ میلیلون تومان هستند. ما اگر می‌خواهیم سهمی از بازار خارجی داشته باشیم باید بتوانیم با آنها رقابت کنیم یعنی هم‌جنس باکیفیت داشته باشیم و هم قیمت اجناس ما قابل رقابت باشد. نمی‌توانیم با برند معروفی که سال‌ها در این بازارها بوده و ماشین لباسشویی را با قیمت ۶ میلیون تومان می‌فروشد رقابت کنیم.

منبع:

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-68/154068-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 21 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

برای دسترسی آسان و حفظ زیبایی ظاهری یخچال، نمایشگر دیجیتال بر روی در یخچال‌ها قرار گرفته است. نمایشگر یک صفحه زیاد شفاف و حائز ال سی دی است، که کلیدهایی بر روی آن وجود دارد. هرکدام از قیمت یخچال معمولی اسنوا آن‌ها وظیفه خاصی را انجام می‌دهند. با پروا به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است پس بنابراین اگر شما به احسان دمای یخچال خود را تنظیم کنید. از یخ زدن و فاسد شدن مواد غذایی خود در امان خواهید بود.

بدون پیشگفتار به سراغ آشنایی با پنل نمایش یا LCD یخچال فریزر می‌رویم تا با کارایی و کاربرد دکمه‌های دستگاه آشنا شویم. ناگفته نماند که پنل‌های نمایش به دو چهره دکمه‌ای و لمسی وجود دارند. هستی پنل لمسی در جهت کاربری بهتر مصرف کننده طراحی شده است. با ما به اتفاق باشید الی کاربرد هر کدام از ویژگی‌های این نمایشگر را بررسی کنیم.

 

 

کلید POWER

دکمه پاور اصلی‌ترین دکمه‌ای است که به برق دستگاه مربوط می‌شود. با به کارگیری قابلیت پاور می‌توان یخچال فریزر را روشن یا خاموش کرد. البته برای خاموش  یا روشن کردن دستگاه باید نزدیک ۳ ثانیه دستتان را روی دکمه خپگی دهید لغایت تغییر اعمال شود.

 

کلید MODE

کلید مد به طور قبل فرض برای این طراحی شده که اگر احتیاج به تغییر دما یا ویژگی‌هایی داشتیم بتوانیم با نگه داشتن این کلید به مدت ۳ ثانیه چگونگی یخچال را به حالت پیشین برگردانیم.

 

کلید SUPER

کلید سوپر شرایطی فراهم می‌کند الی یخچال فریزر شما در حالت سردتری کار کند. پرکار کردن ویژگی سوپر مایه کارکرد همیشگی و بی‌وقفه دستگاه است و فقط در شرایط خاصی مورد بهره‌گیری قرار می‌گیرد.

 

کلید MUTE

برای کل ما قبل آمده که برای مدت طولانی در یخچال را مفتوح نگه داشته باشیم. این حالت معمولا در زمانی رویداد می‌افتد که مشغول چیدن یا برداشتن وسایل درون یخچال باشیم. وقتی در یخچال مفتوح می‌ماند سیستم آگاهانیدن به پیشه می‌افتد و آغاز به بوق زدن می‌کند و اعلام می‌دارد که باید هر چه سریع‌تر در یخچال بسته شود، چرا که این مسئله موجب آسیب به موتور و برآفروختن دستگاه می‌شود. اگر فکر می‌کنید سیستم اعلام هشدار بوق یخچال برای شما آزاردهنده است می‌توانید با نگه داشتن دکمه میوت، آن را در حالت بی‌صدا قرار دهید.

 

کلید LOCK

کلید لاک می‌تواند هر خاصیت یا امکان خاصی که دستگاه دربرگیرنده می‌شود را قفل کند و اگر برای ۳ ثانیه این دکمه را تنگنا دهید آن را لغو کند. این قابلیت برای کودکان استعمال بسیاری دارد و با عنوان قفل کودک شناخته می‌شود.

lavazemkhanegi بازدید : 25 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مقاله به بررسی روش خرید کولر گازی و لوازم خانگی از یکی از واردکنندگان با قیمت مناسب می‌پردازیم. اگر قصد خرید یک کولر گازی برند و باکیفیت را دارید باید هزینه قابل توجهی بابت این خرید بپردازید، بنابراین بهتر است خرید خود را از واردکنندگان کولر گازی در ایران انجام دهید تا علاوه بر اینکه از اصالت کالا اطمینان خاطر پیدا می‌کنید، کاهش هزینه نسبتاً قابل توجهی را نیز در خرید خود تجربه کنید.

خرید کولر گازی از واردکننده آن در ایران

هر کولر گازی تا به دست مصرف کننده نهایی برسد ممکن است توسط فروشنده و دلال‌ها ۲ تا ۱۰ میلیون تومان روی قیمت آن کشیده شده باشد، بخشی از این افزایش قیمت منطقی است و مربوط به چرخه خرید و فروش است، اما بخش عمده‌ای از این افزایش قیمت تنها به دلیل طمع ورزی یک‌سری دلال سودجو است که با خرید انبوه کولر گازی و اجناس دیگر و احتکار، باعث ایجاد تقاضای کاذب در بازار می‌شوند و پس از رسیدن قیمت به مرز دلخواه کم کم کولر گازی هارا وارد بازار می‌کنند. شما با آشنا شدن با وارد کنندگان کولر گازی در ایران می‌توانید لذت یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید و این خرید لذت بخش را با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارید.

واردکننده کولر گازی در ایران کدام شرکت است؟

فروشگاه نوین مارکت واردکننده کولر گازی از کشورهای تولیدکننده کولر گازی است، این شرکت نمایندگی کولر گازی اجنرال در ایران را برعهده دارد، به همین دلیل قیمت کولر گازی اجنرال در نوین مارکت نسبت به کل بازار پایین‌تر است.

کولر گازی برندهای معروف دیگر همچون بوش، سامسونگ، ال جی و گری توسط این شرکت به صورت مستقیم وارد ایران می‌شود و شما می‌توانید این کولر گازی‌ها را با قیمت مناسب از نوین مارکت خریداری نمائید.

خرید کولر گازی از سایت‌های خارجی

یکی از روش‌های خرید خوب از سایت‌های خارجی است، برای مثال برخی از دوستان از فروشگاه انگلیسی زبان آمازون برای خرید کولر گازی استفاده می‌کنند، به امید اینکه در نهایت هزینه کمتری را بپردازند ولی جالب اینجاست حتی با این روش نیز شما هزینه‌ای بیشتر نسبت به فروشگاه نوین مارکت پرداخت خواهید کرد.

خرید کولر گازی از فروشگاه نوین مارکت بانه

خرید کولر گازی از این برند معتبر به راحتی آب خوردن است!

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 25 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر با صدا و سیما؛ سیدمرتضی میری گفت: فروش کالای خارجی در فضای مجازی علاوه بر شناسه کالا باید نوع گارانتی آن هم مشخص باشد، تا مردم با خیال راحت کالای مورد نیاز خود را خرید کنند.

وی افزود: اجناس خارجی که در فضای مجازی به مردم فروخته می‌شود، بیش از ۵۰ درصد قاچاق، فاقد شناسه و گارانتی است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گفت: برخی از سایت‌های فروش اینترنتی در این آشفته بازار بر خلاف مقررات فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه عرضه بیش از ۵۰ درصد کالای لوازم خانگی با ساز و کار فروش اینترنتی قاچاق محسوب می‌شود، افزود: عرضه کالاهای فاقد شناسه از بهمن ماه سال گذشته به عنوان فروش کالاهای قاچاق تلقی می‌شود بنابراین در همه آگهی‌های محصولات عرضه شده از سوی فروشگاه‌های اینترنتی باید نوعی گارانتی و شناسه کالا درج شده باشد تا از فروش کالاهای قاچاق در سایت‌های اینترنتی جلوگیری شود که متاسفانه این امر در حال حاضر رعایت نمی‌شود.

میری ضمن اشاره به اینکه فروشگاه‌های اینترنتی در حال سوء استفاده از خلاء قانونی هستند، گفت: در شرایط حاضر دو حالت فروش در این سایت‌ها وجود دارد؛ در حالت اول فروش کالاها بطور مستقیم از سوی فروشگاه‌های اینترنتی بوده، اما در حالت دوم فروش کالا از طریق اجاره دادن پنل به فروشندگان است که بنا بر ادعاهای فروشگاه‌های اینترنتی عواقب ناشی از گرانفروشی و یا فروش کالاهای قاچاق در این حالت بر عهده اجاره‌کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که علت رجوع خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید کالا اعتبار سایت است و اطلاعاتی از نحوه فروش آن ندارد بنابراین به نظر می‌رسد این سایت‌ها از این خلاء قانونی در زمینه فروش اینترنتی آگاه بوده و از آن سوء استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گفت: این صنف پس از دوماه تعطیلی ناشی از شیوع کرونا تازه شروع به کار کرده است.

وی افزود: فروش لوازم خانگی در بازار بواسطه کاهش قدرت خرید مردم چندان تعریفی ندارد و به عبارتی بازار با کسادی رو به روست.

میری اضافه کرد: قیمت گذاری کالای لوازم خانگی اجباری نیست بلکه قیمت ارشادی دارد.

وی گفت: تعیین قیمت لوازم خانگی برعهده خود تولیدکنندگان گذاشته شده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی افزود: دستورالعملی به تولیدکنندگان ارائه شده تا بر اساس آن هزینه‌های تولید را محاسبه و با در نظر گرفتن ۱۷ درصد سود قیمت کالاها را به سازمان حمایت اعلام کنند.

وی اضافه کرد: سازمان حمایت نیز پس از یک بررسی اجمالی قیمت‌ها را در سامانه ۱۲۴ ثبت می‌کند.

میری ادامه داد: متاسفانه تا چهارشنبه هفته قبل هیچ تولیدکننده‌ای برای ارائه مدارک به سازمان حمایت مراجعه نکرده است.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 29 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

جدیدترین مدلهای از یخچال های 5 درب ال جی  یخچال X31 و یخچال X29 هستند که به ترتیب 34 فوت و 28 فوت بوده و بدنه ی آنها از جنس استیل ضد خش، با رنگ دودی مات می باشد. تقریبا یخچال شیشه ای امرسان  امکانات هردو ی این یخچال ها با هم مساوی بوده و تفاوت آنها در اندازه و حجم یخچال است.

لازم به ذکر است که درب بار این دو مدل، شیشه ای بوده و از نوع InstaView میباشد. وجود چنین قابلیتی علاوه بر زیبا تر برپایی نمای یخچال مطمئنا مصرف انرژی آن را نیز به علت عدم احتیاج به اندکی سخن را باز کنید هیچ کدام از درب ها، حتی درب بار به جهت آگاهانیدن از موجودی تو یخچال کاهش می دهد.

از جمله ویژگی های برتر این دو یخچال می توان به موارد پایین اشاره نمود:

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

کمپرسور اینورتر دست نویس مختصر مصرف

طبقات با قابلیت تنظیم ارتفاع

کشو های حفظ رطوبت ویژه اَثمار و سبزیجات

آبریز و یخریز اتومات متصل به آب شهری

یخساز باریک

فیلتر تصفیه ی اب

lavazemkhanegi بازدید : 20 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

تصلا-خبرها تکان‌دهنده است؛ کره‌ای‌ها با دور زدن قانون به بازار لوازم خانگی ایران بازگشته‌اند. مسئولان صنفی گفته‌اند بسیاری از واردکنندگان سابق لوازم خانگی در ماه‌های اخیر به شکلی سازمان‌یافته و با سود بردن از خلأ قانونی موجود، قطعات متصله محصولات کره‌ای را وارد و اغلب در مناطق ویژه و آزاد مانند ارس و سلفچگان و شهرهای تهران و کرج مونتاژ و سرهم‌بندی و در بازار عرضه می‌کنند. برندهای کره‌ای با آغاز تحریم‌ها شرکای ایرانی خود را تنها گذاشتند.

رونمایی از مسیر بازگشت کره‌ای‌ها

آن‌طور که مسئولان صنفی گفته‌اند مونتاژکنندگان محصولات لوازم‌خانگی کره‌ای، قطعات انواع لوازم خانگی را به‌صورت سی‌کی‌دی عمدتا وارد مناطق آزاد می‌کنند، نکته مهم کم‌اظهاری این محموله‌ها در گمرک در قالب تعرفه قطعات سی‌کی‌دی است.

چنان‌که سخنگوی انجمن صنفی تولید‌کنندگان لوازم خانگی می‌گوید: انواع قطعات اس‌‌کی‌دی (متصله) لوازم خانگی کره‌ای به شکلی سازمان‌یافته وارد اما با تعرفه ۵تا ۱۵درصدی قطعات سی‌کی‌دی(منفصله) ترخیص می‌شود. این شیوه مونتاژ و عرضه موجب شده سهم سالانه ۲,۵میلیارد دلاری برندهای کره‌ای از بازار لوازم خانگی ایران حفظ شود. این شیوه روزبه‌روز رو به افزایش است اما برخی پرونده‌های تشکیل شده در گمرک برای مقابله با آن به‌دلیل خلأ قانونی، با رأی دیوان عدالت اداری مسکوت مانده است.

واردات لوازم خانگی در پوشش قطعات

یک منبع آگاه در گمرک ایران می‌گوید: شرکت‌های ال‌جی، سامسونگ و کنوود با وجود آنکه اعلام کرده‌اند به‌دلیل تحریم از بازار ایران خارج شده‌‌اند اما قطعات لوازم خانگی این برندها به‌صورت جدا از هم به ایران فرستاده می‌شود و برخی با مونتاژ این قطعات در داخل کشور آنها را به محصولات نهایی تبدیل می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه روزانه چندین کانتینر قطعات لوازم خانگی خارجی از گمرک ترخیص و همگی در داخل به لوازم خانگی ساخته شده تبدیل و به فروش می‌رسد، افزود: مثلا در اظهارنامه‌ها و بارنامه‌ها اعلام می‌شود کمپرسور یخچال وارد شده درحالی‌که این کمپرسور با تمام قطعات وارد شده یعنی حتی بدنه یخچال نیز به‌ عنوان ملزومات کمپرسور اظهار می‌شود. به ‌عبارت دیگر عملا یخچال کامل با نام کمپرسور وارد و ترخیص می‌شود.

سابقه ماجرا و برخورد قانونی

این گزارش حاکی است چندی پیش ترخیص کانتینرهای قطعات لوازم خانگی برند بوش در گمرک متوقف و مقرر شد این قطعات مرجوع، متروکه یا ضبط شود اما با شکایت صاحبان کانتینرها علیه گمرک ایران، فرایند ضبط و متروکه شدن آن قطعات فعلا با رأی دیوان عدالت اداری متوقف شده است.

دیوان عدالت اداری با صدور «قرار قبول دستور موقت» اعلام کرده با توجه به اینکه ضبط و متروکه کردن کالا تا قبل از طرح موضوع در کمیسیون حل اختلاف موجب ورود خسارت می‌شود با احراز فوریت و ضرورت امر، دستور موقت مبنی بر توقیف عملیات اجرایی و جلوگیری از متروکه شدن کالا تا تعیین تکلیف قطعی شکایت صادر و اعلام می‌شود.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 25 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

 

تجارت نیوز: با تشدید تحریم‌ها شرکت‌‌های لوازم خانگی کره‌ای از بازار ایران خداحافظی کردند. با رفتن این شرکت‌های مشوق‌های خرید لوازم خانگی هم برداشته شد. نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از بازگشت‌ مشوق‌های لوازم خانگی خبر داد و گفت: چنانچه مردم لوازم خانگی ایرانی بخرند به آنها کارت هدیه با مبالغ ۵۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان داده می‌شود.

 با رفتن شرکت‌های کره‌ای از بازار لوازم خانگی ایران ترفند مشوق‌ها هم از این بازار جمع شد. در آن زمان فروشندگان لوازم خانگی معتقد بودند با اجرای طرح ممنوعیت واردات لوازم خانگی بازار پُر از کالاهای قاچاق می‌شود و بنابراین فروش کالای قاچاق به همراه تخصیص کارت هدیه به مردم برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

این در حالی است که بازار لوازم خانگی این روزها در خواب زمستانی به سر می‌برد. تولیدکنندگان برای بازگشت رونق به بازار دوباره ترفند «لوازم خانگی ایرانی بخرید، کارت هدیه بگیرید.» را اجرا کرده‌اند.

حال به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، کارخانه‌های تولید لوازم خانگی برای آن که با قیمت کالاهای قاچاق رقابت کنند خدماتی همچون حمل رایگان کالا، اعطای کارت هدیه با مبالغ ۵۰۰ هزار تا دو میلیون تومان و افزایش سقف گارانتی به مردم ارائه می‌دهند تا بلکه بازار لوازم خانگی از خواب زمستانی بیرون بیاید.

محمد حسین اسلامیان معتقد است: فروش کالاهای خارجی بیشتر از کالاهای ایرانی است. قیمت کالاهای خارجی تاثیر مستقیمی بر قیمت کالاهای ایرانی گذاشته است.

او در ادامه توضیح داد: هزینه تولید آنقدر بالاست که تولیدکنندگان توان رقابت با محصولات خارجی را ندارد. چرا که قیمت یک ماشین لباس‌شویی خارجی ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد، قیمت همین کالای ایرانی هم همین قیمت تمام می‌شود. بنابراین مصرف‌کننده ترجیح می‌دهد به جای خرید کالای ایرانی جنس مارک‌دار بخرد.

اما با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی آیا تقاضایی برای آن وجود دارد؟ نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به تجارت‌نیوز گفت: تا به امروز از سوی کارخانه‌ها هیچ کاهش قیمتی نداشتیم و تقاضا روز به روز کمتر می‌شود. لوازم خانگی در شرایطی ارزان می‌شود که نرخ مواد اولیه آن اعم از فولاد و پتروشیمی ارزان شود؛ این در حالی است که قیمت مواد اولیه در بازار روزانه نوسان دارد.

 

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57165071/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF

 

lavazemkhanegi بازدید : 22 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

امروزه ماشین لباسشویی یگانه از ابزارها خانگی بایسته برای هر خانواده است، اما خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنی در عقیده اخذ طیف گسترده‌ای از عوامل مشابه بهره‌وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها، بها و تصمیم‌گیری قیمت لباسشویی ال جی 8 کیلویی درب فضایی درباره خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا است. به همین دلیل در این مقاله کاراباما کوشش کرده‌ایم با در عقیده اخذ این فاکتورها و در ضمن تجربیات کارشناسان و تکنسین‌های فنی تعمیرات لباسشویی خود، بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی را در اختیار شما پیمان دهیم تا راحت‌تر بتوانید برای خرید و گزینش مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی تصمیم بگیرید.

 

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی پروا کرد؟

قبل از اینکه برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه بروید، لازم است چند مسئله کلیدی را در نظر بگیرید که ما در این مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی در 12 عنوان مختلف آنها را روشنگری دیتا ایم تا به شما امکان گزینش مقرون به صرفه ترین لباسشویی را دیتا باشیم. چرا که بی گمان بودجه خرید شما محدود است و قصد دارید تا با این بودجه بهترین لباسشویی موجود را که نیازهای شما را برطرف می کند، تعبيه نمایید. بعد با ما به اتفاق باشید.

lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش جی پلاس، در بازار لوازم خانگی، قیمت یخچال ساید ال جی مدل SXP450NS سی و سه میلیون و پانصد هزار تومان، اسنوا مدل S8-3320SS چهل میلیون و ششصد هزار تومان و بوش مدل KSV36VI304/GSN36VI304 پنجاه و چهار میلیون تومان است.

امروز 13 بهمن ماه 1399 قیمت یخچال‌های ساید بای ساید به شرح زیر است:

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57252099/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84

 
lavazemkhanegi بازدید : 30 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

تصلا-نرخ ارز در بازار آزاد در مهر ماه امسال از ۳۲ هزار تومان گذشت، اما حالا در کانال ۲۴ هزار تومان است. بنابراین انتظار می‌رود قیمت کالاهایی که در این مدت رشد داشته حالا با کاهش قیمت دلار نزولی شود، اما به نظر می‌رسد شرایط دیگری هم باید برای این کاهش قیمت فراهم شود.

در این رابطه اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه هنوز مدت زیادی از کاهش نرخ ارز نگذشته، تصریح کرد: اگر کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد احتمال کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی وجود دارد، اما اگر لحظه‌ای باشد نمی‌توان گفت با کاهش چند روزه قیمت دلار قیمت لوازم خانگی هم باید کاهش پیدا کند. چرا که تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز خود را از طریق واردات یا در بورس کالا تهیه می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا با افزایش قیمت ارز فورا شاهد افزایش قیمت کالاهای مصرفی مثل لوازم خانگی هستیم؟ گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی مدتی زمان برد و کاهش قیمت آن نیاز به زمان دارد. از طرف دیگر علاوه بر تغییرات نرخ ارز باید سایر مواد اولیه نیز در نظر گرفته شود. برای مثال اخیراً دو شرکت سازنده موتور پمپ و کولر که در داخل کشور فعال هستند، قیمت محصولات خود را ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش دادند. علت اینکه سرعت افزایش قیمت بیشتر از کاهش آن است، در اصل هزینه جایگزین است که به روز حساب می‌شود.

وی همچنین شرط دیگر کاهش قیمت لوازم خانگی را کاهش قیمت مواد اولیه‌ای که در بورس کالا عرضه می‌شود، عنوان کرد و گفت: به طور کلی مهمترین مرجع صحبت در مورد قیمت، تولید کنندگان هستند، نه توزیع کنندگان. از طرف دیگر در گذشته رقابت بین کالاهای خارجی و ایرانی ترمزی برای کنترل و کاهش قیمت بود، اما بعد از ممنوعیت واردات این اهرم هم از بین رفت. در این میان قیمت برخی از مواد اولیه مانند ورق فولادی در بورس کالا نیز بر اساس قیمت‌های جهانی محاسبه می‌شود.

در پی کاهش نرخ ارز سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در پاسخ به اینکه آیا کاهش نرخ ارز در ماه‌های اخیر بر قیمت لوازم خانگی تاثیر داشته، گفته بود که تولید کنندگان عموماً از ارز نیمایی استفاده می‌کنند که کاهش زیادی نداشته است. اما معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت اواخر آذر ماه، مهم‌ترین دلیل گران بودن لوازم خانگی را نرخ ارز عنوان کرده و گفته بود اینکه با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها بلافاصله افزایش پیدا می‌کند مربوط به گرانی در تولید نیست بلکه در بخش توزیع و خرده فروشی این اتفاق افتاده است، چراکه تولیدکنندگان پیش از افزایش قیمت باید با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت هماهنگی کنند.

رئیس اتحادیه در پایان از آرامش نسبی در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: کالای ایرانی به لحاظ استاندارد و کیفیت قابل رقابت با کالاهای خارجی است و تولیدکنندگان خودشان را به روز کرده‌اند. از طرف دیگر با توجه به اینکه کالاهای خارجی دیگر به صورت قانونی وارد نمی شود بهتر است مردم کالاهای ایرانی تهیه کنند تا اینکه کالاهای خارجی بدون ضمانت نامه را بخرند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 23 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

مینی بار در اتاق هتل ها مایه صرفه جویی در ترافیک آسانسور های هتل خواهدبود برآیند اینکه مصرف برق واستهلاک کمتر است و همجنین کمترشدن پرسنل روم سرویس از این جهت که در صورتی که تعداد زیادی اتاق در یک سررسید خاص بخواهند آب و یا نوشابه سفارش دهند چند پرسنل باره بیچارگی است وچند آسانسور درگیر روم سرویس خواهد بود در صورتیکه هتل بالابر جداگانه ای برای خدمات روم سرویس نداشته باشد یا درنظر نگرفته باشد با کمبود آسانسور مواجه خواهند شد زیرا آسانسورهای یخچال فریزر هتلی مخصوص مسافرین بیشتر در کمر بستن خدمات روم سرویس خواهد بود و مسافر یا کارمند روم سرویس برای احضار آسانسور باید مدتی زیادی معطل بماند و کارمند خدمات روم سرویس و میهمان در یک بالابر پیمان میگیرند که جالب نخواهد بود.

وجود مینی بار در هتل ها یک منبع درآمد محسوب میشود در برخی از هتل ها در تمام اطاق ها یخچال قرارداده اند اما فاقد هرگونه خوراکی است و در برخی هتل ها تنها یک پارچ آب نوشیدنی که معلوم نیست چند وقت است در یخچال مانده و رهنورد اعتمادی ندارد که این آب تو پارچ قبلا کاربرد شده یا خیر؟ و اگر هم استفاده نشده باشد آب بوی خوشایندی ندارد.

lavazemkhanegi بازدید : 29 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

ساعت‌ها وقت می‌گذاریم تا بهترین طراحی را برای اتاق نشیمن داشته باشیم و از بهترین وسایل منزل، دکوراسیون و طراحی‌ها استفاده می‌کنیم تا به چشم بیاید چون یک جورهایی نماد و سمبل خانه و شخصیت ما است.

 
 
 

 

شاید تاریخچه طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن و هنر داخلی خانه به مصر باستان برسد. از آن زمان تا کنون طراحی داخلی اتاق نشیمن به مرور تغییر یافته و تکامل پیدا کرده است.

در هر دوره‌ای از تاریخ شاهد یک سبک معماری و طراحی داخلی بودیم؛ به گونه‌ای که می‌توان آثار و نشانه‌هایی از آن سبک را در اتاق نشیمن مشاهده کرد. مبل‌ها، لوسترها، نوع نورپردازی، طرح وسایل و دیوارها همه نشان می‌دهند در چه دوره‌ای زندگی کردید و سبک غالب در طراحی و دکوراسیون خانه چگونه بوده است.

طراحان HomeAdvisor اقدام به بازسازی ۱۲ هنر داخلی و دکوراسیون اتاق نشیمن در دوره‌های مختلف کردند و بعد با عکس‌برداری از آن‌ها؛ خواستند نشان بدهند طی ۶۰۰ سال طراحی داخلی خانه‌ها چه تغییراتی در اروپا داشته است.

از شما دعوت می‌کنیم این ۱۲ عکس و طراحی را مشاهده و خودتان با هم مقایسه کنید:

رنسانس (۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰)

شکوه هنور و معماری اروپا در این دوره بوده است. در عصر رنسانس با الهام‌گیری از برخی هنرهای آسیایی، به تزئینات داخلی اهمیت بیشتری داده شده و تقارن هندسی اهمیت بالایی داشته است. کابینت‌ها به شکل کاخ‌ها بودند و ستون‌های درون خانه نمایی از ساختمان به خود می‌گرفتند. در این طرح، به وضوح برخی از هنرهای ترکی مشاهده می‌شود:

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 25 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

نصب تاب در فضای تراس یک ایده‌ی بسیار جذاب است. مخصوصا برای آن‌هایی که فضای کافی برای تاب مورد نظرشان را در اختیار داشته باشند. برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک نیز می‌توانید از تاب‌های جمع و جور استفاده کنید.

برای طراحی کف تراس به سراغ ترموود بروید

فلاور باکس برای تراس

طراحی چوبی کف تراس یکی دیگر از کارهایی‌ست که پیشنهاد می‌کنیم انجام دهید. استفاده از ترموود در کف و حتی دیوار تراس فضای آن‌جا را گرم و دنج می‌نماید. ترموود در مقابل رطوبت، حرارت و خوردگی حشرات بسیار مقاوم است و جای هیچ گونه نگرانی برایتان نمی‌گذارد. تصاویر بالا زیبایی دکوراسیون تراس و بالکن کوچک چوبی را به خوبی نشان می‌دهد.

ezgif 7 1a6d2571b57f

طراحی دیوار تراس با اجرای دیوار سبز

دیوار سبز تراس

اجرای دیوار سبز در تراس بسیار هیجان‌انگیز و زیبا است. امروزه اجرای دیوار سبز در روف‌گاردن، فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی و تجاری بسیار رواج پیدا کرده است، زیرا هم زیباست و هم دوستدار محیط زیست است. دیوار تراس خانه ها نیز یکی از آن جاهایی‌ست که می‌توانید در آن‌جا به فکر اجرای دیوار سبز باشید. می‌توان گفت که اجرای دیوار سبز بهترین ایده برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک است.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

هنگام خرید یک یخچال درب شیشه ای، محل کمپرسور را در عقیده بگیرید. محل کمپرسور می‌تواند به چهره ذیل یا بالا نصب شود. به طور معمول کمپرسورهای سطح ذیل استاندارد هستند ، اگرچه دسترسی درب شیشه ای در یخچال و فریزرها با کمپرسورهای نصب شده بالا برای جریان هوا بهتر است.

خرید یخچال درب شیشه ای

 در نظر دریافت اندازه پیش از خرید یخچال درب شیشه ای

مانند بسیاری از ساز و برگ صنعتی، خرید یخچال درب شیشه ای نیز بیچارگی به در نظر گرفتن اندازه دارد. پیش از خرید یک یخچال درب شیشه‌ ای مطمئن باشید که اندازه ‌گیری‌ های مناسب را انجام دهید. اندازه‌گیری‌ های مهم برای در نظر دریافت طول، عرض و ارتفاع هستند. شیشه ‌های این نوع یخچال ها در مدل ‌های ۱، ۲، ۳ و مدل‌ های ۴ درب عرضه می شوند.

 

یخچال شیشه ای تک درب اندازه کمتری از پیرامون را می گیرد و بسته به همین سوژه مقادیر کمتری از نوشیدنی ها و خوراکی های گوناگون را در خود جای می دهد. در صورتی که این موضوع برای یخچال درب شیشه ای ۲ در و اغلب برعکس عمل می کند. در این رابطه نیز باید بتوانید تمایز قابل توجهی را مابین این چند مورد بیابید.

منبع:

https://jaheshland.ir/blog/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/

lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر، کیوان گردان اظهار داشت: با عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی در بازار کاهش می‌یابد.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با این اقدام انتظار داریم در زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در کشور تا پایان سال جاری گام‌های اساسی بر داریم.

عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی

وی با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از همین هفته آغاز می‌شود، گفت: در این راستا تمام مسیرهای منتهی به فروش ورق‌های فولادی در بازار سیاه را بستیم.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این شیوه جدید عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی همانند خودروسازان ادامه خواهد داشت و تمام تولیدکنندگانی که پروانه بهره برداری دارند، می‌توانند با استفاده از این فرصت ورق‌های فولادی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گردان با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به کاهش قیمت ورق نیز کمک خواهد کرد، گفت: پیش از این تولیدکنندگان نمی‌توانستند کمتر از ۱۰۰ تن در بورس فولاد خریداری کنند، اما در شیوه نامه جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌توانند با حجم کمتری از بورس، ورق‌های فولادی خریداری کنند.

آغاز فروش ورق‌های فولادی ارزان قیمت به تولیدکنندگان لوازم خانگی

حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: شیوه نامه فروش فولاد به تولیدکنندگان لوازم خانگی در بورس نیازمند آئین نامه است و انتظار داریم با توزیع فولاد ارزان قیمت به روش صحیح، زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار فراهم شود.

وی افزود: با این شیوه فروش ورق‌های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی به قیمت مناسب آغاز خواهد شد و این در کاهش قیمت محصولات لوازم خانگی مؤثر خواهد بود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران اظهار امیدواری کرد: با کاهش قیمت ورق‌های فولادی قیمت لوازم خانگی در بازار از یک تا سه ماه آینده، برای مصرف کنندگان در بازار کاهش یابد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 26 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهم‌ترین مشکلات خریداران لوازم خانگی، استفاده از خدمات پس از فروش معتبر و مناسب است. نکته جالب توجه اینجاست که با وجود اینکه بیش از دو سال و نیم از ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور می‌گذرد، عموم مردم از این مسئله بی‌اطلاع هستند؛ چرا که برندهای خارجی هنوز هم با استفاده از حربه قاچاق در بازار عرضه می‌شوند. اما محصولی که در داخل کشور فاقد نمایندگی فعال است، طبیعتاً خدمات پس از فروشی هم ندارد و به عبارت دیگر تلاش خریدار برای استفاده از خدمات گارانتی به جایی نمی‌رسد.

در این بین برخی از سودجویان با ایجاد شرکت‌های صوری و ارائه کارت‌های گارانتی تقلبی، باعث بی‌اعتمادی مردم به خدمات پس از فروش شده‌اند، تا جاییکه برخی خریداران کالا پس از اینکه برای محصول خریداری شده مشکلی به وجود می‌آید، به سرعت متوجه می‌شوند که این کارت‌های گارانتی تقلبی ارزشی نداشته و باید مجدداً آن کالا را تهیه کنند. به همین دلیل و با توجه به چند برابر شدن قیمت لوازم خانگی، اطلاع از فرآیند استعلام اصالت این کالاها، بیش از پیش برای مردم ضرورت پیدا کرده است.

از همین رو، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای فراهم شدن امکان تشخیص کالاهای تقلبی از کالاهای اصیل، سامانه جامع گارانتی را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

در این سامانه یک صفحه اختصاصی برای مصرف‌کنندگان کالا ایجاد شده که از طریق آن تمامی گارانتی‌هایی که به نام فرد فعال شده، قابل مشاهده است؛ همچنین خریداران کالا می‌‎توانند از نظرات مشتریان شرکت‌های گارانتی و میزان رضایت افراد از آن‌ها اطلاع پیدا کنند.

به گفته امیرمحمد پرهام‌فر مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان باید بدانند که هر نوع خدمات پس از فروش تنها ذیل سامانه جامع گارانتی اعتبار و معنا پیدا می‌کند و این سامانه می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم در بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شرکت‌های لوازم خانگی و دیگر گروه‌های کالایی شود.

استعلام گارانتی لوازم خانگی و موبایل

طبق تصمیمات گرفته شده در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، ثبت‌نام در سامانه گارانتی از تاریخ ۱۷ تیرماه سال جاری برای واردکنندگان و تولید کنندگان اجباری شده است. در حال حاضر اطلاعات گروه‌های کالایی لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و تلفن همراه در این سامانه ثبت شده و در ماه‌های آینده، اطلاعات خدمات پس از فروش تمام کالاهای دارای گارانتی در این سامانه ثبت می‌شوند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 45 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

از معایب ماشینهای لباسشویی درب از جلو این است که به علت گونه برپایی موتور در ماشین (افقی) و نیز سرعت بالا به اثناء خشک کردن لباسها، برپایی لرزش میکنند که البته با تبدیل ماشینهای لباسشویی به نوع دایرکت درایو ، این سخت الی حدودی رفع شده است اما لرزش (هر چند زیاد کم) این ماشینها با وجود موتور دایرکت درایو نیز غیر قابل انکار است. ماشینهای لباسشویی تسمه ای به انگیزه هستی قطعات اضافه نسبت به هم نوع بدون تسمه خود (از قبیل پولی ها و تسمه)، حائز لرزش بیشتر و همچنین صدای اکثریت می باشند.

شرکتهای سازنده ماشینهای لباسشویی برای برباد دان از لرزش و میزان صدای محصولات خود، از موتور دایرکت درایو استفاده کرده اند; اما این تغیر مایه افزایش قیمت این ماشینها الی اندازه ای شد که تفاوت آن با بها هم نوعان تسمه ای خود غیر قابل چشم پوشی به نظر می رسد. از سویی دیگر برای داشتن یک لباسشویی با سر و صدا و لرزش کمتر، شما ناچار به رداخت هزینه بیشتری هستید. همچنین تعمییرات این گونه ماشینهای لباسشویی نسبت به ماشینهای تسمه ای شما را متحمل هزینه های بیشتری می کند.

اگر ماشین لباسشویی شما دارای برنامه هایی مبنی لباسشویی درب فضایی سامسونگ بر شستشوی تند (صرفه جویی در زمان) است، پس باید انتظار مصرف برق و مواد شوینده و آب زیادی نیز داشت که مصرف زیاد آب و برق در زمان ارائه قبوض مربوطه از طرف سازمانهای ذیربط و نیز استفاده بیش از حد شوینده در این حالات به هنگام خرید زود به زود شوینده قابل چشمگیر خواهد بود. از طرف دیگر شونده های ماشین لباسشویی نسبت به شوینده های دستی قیمت های بالاتری دارند و برای تعبيه آنها نیز باید خرج بیشتری را متحمل شوید.

یکی دیگر از معایب ماشینهای لباسشویی این است که فضای زیادی را اشغال می کنند و این در خانه هایی که دارای مساحت زیرساخت کمی هستند به روشنی قابل دیدن خواهد بود. در این منازل اگر تصمیم بر تعویض دکوراسیون گرفته شود، این شغل به نظر سخت خواهد آمد زیرا برای جابجایی و به جنبش درآوردن ماشین لباسشوی، همانند یخچال و اجاق گاز، به فضای زیادی نیاز هست.

برای پیمان دادن لباس در ماشین های لباسشویی درب از جلو باید خم شد تا بتوان این شغل را اتمام داد و این برای بسیاری از ملت که از درد زانو مشقت میبرند زیاد دشوار خواهد بود. این افراد، یا باید این درد را بردباری کنند و یا اینکه باید هزینه بیشتری پرداخت و ماشینهای لباسشویی دو طبقه (ماشینهای لباسشویی دوگانه شوق TWINWash) تعبيه کنند.

اکثر ماشینهای لباسشویی درب از جلو، پس از مدتی حائز بویی نامطبوع می شوند و این به خاطر راهبند کردن اندکی آب در لابه لای واشرهای پلاستیکی درب از درون رخداد می افتد. این آب با برپایی کپک در واشر درب موجب ساطع شدن بویی ناخوشایند از ماشین لباسشویی می شود.

lavazemkhanegi بازدید : 26 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در حاشیه راه اندازی خط رباتیک تولید یخچال فریزر در یکی از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی شهرک شکوهیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های واردات لوازم خانگی ناشی از تحریم‌های آمریکا گفت: تحریم باعث شد میزان تولید لوازم خانگی ۴۸ درصد نسبت به سال قبل در ۹ ماهه پارسال رشد داشته باشد.

وی با اشاره به رشد ۲ برابری تولید در برخی محصولات لوازم خانگی گفت: در این مدت با استفاده از دانش داخلی به طور میانگین ۴۰ درصد از قطعات مورد نیاز در تولید لوازم خانگی داخلی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی در روزهای اخیر بودیم گفت: با توجه به نفوذ محصولات ایرانی در بازارهای جدید حتی اگر تحریم‌ها هم برداشته شود رشد این بخش متوقف نخواهد شد و برند ایرانی بتواند جایگاه خودش را به دست بیاورد.

وی با اشاره به سیاست حمایتی دولت از حمایت از تولید داخل گفت: مقرر شده ورق فلزی مورد نیاز کارخانجات لوازم خانگی و خودروسازی با قیمت مناسب و به موقع تأمین شود.

گفتنی است برای راه اندازی این خط تولید ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته و برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 30 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

عباس هاشمی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه لوازم خانگی حوزه‌ای جذاب برای قاچاقچیان است، اظهار داشت: اگرچه امسال بر خلاف سال گذشته، به دلیل افزایش تولید، سهم بازار بیشتر در اختیار محصولات داخلی بود و قاچاق در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از بازار را در اختیار داشته است اما به هر حال نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: کالایی که به شکل قاچاق وارد کشور می‌شود، خدمات پس از فروش ندارد و با توجه به اینکه گمرکی نمی‌پردازد و هزینه آن چنانی هم بر آن مترتب نیست، به لحاظ قیمتی می‌تواند ارزان‌تر از تولید داخل باشد. در کنار اینکه دستگاه‌ها با قاچاق لوازم خانگی مبارزه می‌کنند، نیاز شدید به فرهنگ سازی در این بخش داریم چراکه اصالت کالای قاچاق مشخص نیست.

هاشمی گفت: لوازم خانگی که به ایران قاچاق می‌شود، محصولاتی هستند که قرار بود به عراق، امارات، شمال آفریقا و … صادر شوند و به دلیل عدم جذب در بازار این کشورها، به سوی بازار ایران سرازیر شده اند این در حالیست که شرکت‌ها برای تولید لوازم خانگی، استانداردهای متفاوت آب و هوایی و الگوی مصرف را در بازار هدف در نظر می‌گیرند و تغییراتی در کالا ایجاد می‌کنند تا باب میل آن منطقه باشد. حتی اگر کالای قاچاق اصل هم باشد باز مصرف کننده متوجه نیست که این کالا مختص بازار عراق ساخته شده است.

ذهنیت نادرست مسئولان نسبت به کالاهای ایرانی

وی ادامه داد: به دلیل عدم فرهنگ سازی، اغلب مصرف کنندگان تمایل به استفاده از کالای غیرایرانی دارند و برخی هم از این فرهنگ، سود به جیب می‌زنند. البته فرهنگ استفاده از کالای غیر ایرانی فقط در بین مردم شایع نیست بلکه مسئولان نیز نیاز به این فرهنگ سازی دارند.

هاشمی تصریح کرد: اینکه برای تولید تسهیلاتی با بهره ۱۸ درصد می‌دهند منطقی نیست؛ این شیوه برخورد با تولید در کشور ما در حالی است که در کشورهای دیگر علاوه بر اینکه برای سرمایه گذاری مولد، امتیازاتی در نظر می‌گیرند، تسهیلاتی با بهره‌های بسیار ناچیز نیز می‌دهند. مسئولان ایرانی باید برای حمایت از تولید داخل اعتقاد واقعی پیدا کنند چراکه توسعه پایدار و جذب سرمایه گذاری مولد نیاز به تقویت باورهای ذهنی مسئولان نسبت به کالای ایرانی دارد. چه مصرف کنندگان، چه مسئولان و چه سیاست گذاران باید به این باور برسند؛ در این صورت است که می‌توان با قاچاق مبارزه جدی کرد و دیگر منافع فردی و بنگاهی اولویت نمی‌یابد.

دست‌های پشت پرده قاچاق لوازم خانگی

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: با استعلام کد رهگیری به راحتی می‌توان کالای ایرانی را از غیر ایرانی تشخیص داد و شناسایی کالاهای قاچاق کار چندان سختی نیست و نمی‌توان گفت که ستاد مبارزه با قاچاق و یا دستگاه‌های دیگر اراده کافی برای مبارزه ندارند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که دامنه فعالیت مافیای قاچاق به قدری در این بخش وسیع است و سودهای بی حساب و کتاب می‌برد که همیشه انگیزه برای قاچاق لوازم خانگی بسیار بالاست.

وی تصریح کرد: باید به صورت دقیق و قطعی با قاچاق لوازم خانگی برخورد شود، اما به نظر می‌رسد که شاید دست‌هایی پشت پرده باشد که به صورت سیستماتیک در حال استمرار بخشیدن به این سودهای بی حساب و کتاب است.

فروش کالای دست دوم به جای کالای خارجی

از سویی دیگر همین سودهای بی حساب و کتاب موجب شده که برخی سودجویان با استفاده از این فرصت در کارگاه‌های غیرصنفی و زیر پله‌ای کابینت برخی کالاهای دسته دوم را رنگ و صاف کاری کنند و بر روی آن آرم کالای خارجی مانند بوش بچسبانند.

این موضوع نه تنها زمینه را برای نارضایتی مردم فراهم می‌کند بلکه در صورت به مشکل خوردن کالا، نمی‌توان هیچ گونه حمایتی تحت عنوان گارانتی و … از خریدار کرد.

دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این خصوص به مهر می‌گوید: ممکن است فروشنده بگوید این کالا خارجی است و کد ندارد؛ اینجاست که باید شک کنیم اولاً ممکن است کالای جعلی یعنی دست دوم بوده و تنها کابینت آن اصلاح شده باشد. دوماً ممکن است قاچاق باشد و گارانتی به آن تعلق نگیرد. بنابراین توصیه اکید به خریداران لوازم خانگی آن است که حتماً در زمان خرید، کد رهگیری و شناسه گارانتی محصول را مطالبه کنند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 25 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
انتخاب مناسب روتختی، باعث زیباتر شدن اتاق می شود. کودکان به یک سری شخصیت های انیمیشنی علاقه دارند. به همین دلیل دوست دارند بیشتر وسایل اتاق خود را با همان شخصیت انتخاب کنند. به همین دلیل نمونه هایی از طرح های روتختی کودک را برای شما آورده ایم.

 

مدل روتختی بچه گانه, شیک ترین مدل روتختی

روتختی السا دخترانه

 

مدل روتختی کودک, روتختی دخترانه

مدل روتختی کودک

 

ایده هایی برای روتختی کودکانه, مدل های روتختی کودک

مدل های روتختی کودک

 

مدل روتختی های کودک, روتختی های بچه گانه

طرح روتختی السا و آنا

 

مدل روتختی بچه گانه, مدل روتختی دخترانه

مدل روتختی کودکانه

 

روتختی دخترانه, مدل روتختی بچه گانه

مدل روتختی بچه گانه

 

روتختی های شیک کودکانه, ایده هایی برای روتختی کودکانه

مدل روتختی بچه گانه

 

مدل های روتختی کودک, مدل روتختی های کودک

مدل رو تختی های ساده

 

مدل روتختی های کودک,روتختی دخترانه

مدل روتختی های کودک

 

روتختی های بچه گانه,مدل روتختی کودک

روتختی پسرانه

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/children2-single2-bedspread.html

lavazemkhanegi بازدید : 27 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
کمد دیواری,انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری

 

کمد دیواری را در یک تعریف ساده می توان محلی کارآمد برای نگهداری انواع وسایل خانه اعم از لباس، کیف و کفش، ظرف و ظروف، وسایل خانه و... تعریف نمود. وجود کمد دیواری در هر اتاق خواب امری ضروری بوده و می توان آن را کلیدی ترین بخش هر اتاق خواب نام برد.

 

گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ترنج واقع در شهرک غرب تهران با در دست داشتن حرفه ای ترین افراد و همچنین سال ها سابقه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه طراحی و ساخت جدیدترین مدل های کمد دیواری به شما عزیزان می باشد.

 

انواع مدل های کمد دیواری

کمد دیواری با درب لولایی

از معمول ترین مدل های کمد دیواری، مدل لولایی آن بوده که از قدیم تا به امروز ساخت آنها ادامه داشته و همچنان هم بیشترین ساخت را در بین انواع دیگر دارا می باشد. یکی از مزایای این مدل از کمدها، قابلیت استفاده همزمان از تمامی بخش های کمد به هنگام باز کردن تمامی درب های آن می باشد و در طرف مقابل اگر باز شدن کامل درب ها باعث گرفته شدن فضا و یا محدودیت در فضای اتاق و استفاده از سایر لوازم و یا محدودیت در رفت و آمد شود، می بایست از مدل دیگری برای درب های کمد استفاده کرد که این موضوع یکی از معایب کمد دیواری با درب های لولایی می باشد.

 

کمد دیواری,انواع کمد دیواری,کمد دیواری با درب لولایی

کمد دیواری با درب لولایی

 

کمد دیواری با درب ریلی

مدل ریلی کمد های دیواری که چند سالیست مورد توجه افراد قرار گرفته یکی از مدل های جدید و مدرن بوده که در خانه هایی با دکوراسیون مدرن طرفداران بیشتری دارد. بهترین و کاربردی ترین مزیت این مدل از کمدهای دیواری استفاده از آن ها در مکان هایی می باشد که با کمبود فضا برای باز و بسته شدن درب کمد مواجه هستند. همچنین این کمدها زیبایی بیشتری نسبت به نوع لولایی آن داشته و با امکان نصب آینه روی آنها، به زیبایی آن نیز افروده خواهد شد. از معایب آنها می توان گفت که کمد های ریلی دارای مقاومت کمتری نسبت به کمد های لولایی می باشند. مورد دیگری که می توان به معایب کمد دیواری های ریلی اضافه کرد، عدم دسترسی کامل به تمامی فضای داخل کمد می باشد.

 

کمد دیواری,انواع کمد دیواری,کمد دیواری با درب ریلی

کمد دیواری با درب ریلی

 

کمد دیواری با درب آکاردئونی

نوع دیگری از کمد های دیواری وجود دارند که به نام کمد دیواری آکاردئونی با درب های تاشو معروف می باشند که درب های آن به هنگام باز شدن به صورت تاشو روی یکدیگر قرار می گیرند. در این مدل از درب ها امکان دسترسی به تمامی فضای کمد وجود داشته که این یک مزیت به شمار می آید. یکی دیگر از ویژگی های کمد دیواری با درب های آکاردئونی یا تاشو این است که در این مدل از کمد ها درب های آن قابلیت اجرا به صورت یک طرفه یا دو طرفه را دارا می باشند.

 

کمد دیواری,انواع کمد دیواری,کمد دیواری با درب آکاردئونی
lavazemkhanegi بازدید : 23 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
مناسب ترین تابلوهای پذیرایی,دکواسیون و چیدمان تابلوهای پذیرایی

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب است

 

تابلوها را می توان یکی از عناصر تکمیل کنندۀ دکوراسیون خانه به شمار آورد، که توجه به رنگ، طرح و سایز یک تابلو در هنگام خرید از مواردی است که نباید آن را دست کم بگیرید.

راهنمای انتخاب تابلو پذیرایی

همانگی میان رنگ و مدل تابلوها با زمینۀ رنگی به کار رفته در چیدمان باعث ایجاد کنتراست و هماهنگی تمامی عناصر با هم می شود.

 

 مکان نصب تابلو در پذیرایی

هنگام خرید تابلو برای پذیرایی به جایی که می خواهید آن را نصب کنید، فکر کنید.بهتر است تابلوهای بزرگ را بر روی دیوارهای اصلی پذیرایی نصب کنیم. زیرا جلوۀ زیبایی به محیط می‌دهند.البته این نکته را هم در نظر بگیرید که دیوار پشت کاناپه معمولا بهترین مکان برای نصب تابلو است. اما باید در نظر داشته باشید که طول تابلوها باید به صورتی باشد که از طول کاناپه بیشتر نباشد. تابلوهای کوچکتر را گاهی به جای نصب بر روی دیوار می توان بر روی میز و یا شلف قرار داد. استفاده از نابلوها بدین صورت فضای خلاقانه‌تری را ایجاد می‌کند.

 

 برای نصب تابلو بالای تخت خواب، مبلمان اتاق پذیرایی یا سایر اسباب و اثاثیه بزرگ انتخاب تابلوهای دوتایی یا چهارتایی هم اندازه گزینه مناسبتری است.

 

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب است,تابلوهای مناسب پذیرایی

استفاده از تابلوهای چندتایی بهترین گزینه می باشد

 

 برای نصب تابلوهای مدرن در اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن بهتر است که آنها را پشت سر کاناپه اصلی یا روی بزرگ ترین دیوار نصب کنید. البته باید بدانید که عرض تابلوی شما نباید بیشتر از عرض کاناپه تان باشد. اندازه ایده آل این است که عرض آن حداکثر دو سوم دیوار بالای مبل پیش برود. در مورد نصب گروهی تابلوها هم این نکته را رعایت کنید.

 

نکاتی برای انتخاب تابلو برای پذیرایی,نکته هایی برای انتخاب تابلو پذیرایی

عرض تابلو باید از عرض کاناپه کمتر باشد

 

 همیشه تابلوها را طوری نصب کنید که با سطح دید شما هم تراز باشند. تابلوهای خیلی بالاتر یا پایین تر از خط دید فضا را بی تناسب و شما را آدم بی دقتی نشان می دهند.

 

جدیدترین چیدمان تابلو,مدل چیدمان تابلو

تابلوها را هم تراز با دیدتان نصب کنید

 

 اگر می خواهید چند تابلوی نقاشی را کنار هم در چند ردیف قرار دهید بهتر است تابلوهای روشن را بالاتر و آنهایی را که رنگ تیره تری دارند در ردیف های پایین تر نصب کنید.

 

دکواسیون و چیدمان تابلوهای پذیرایی,نحوه ی چیدمان تابلوهای پذیرایی

تابلوهای تیره را پایین و تابلوهای روشن را بالا نصب کنید

 

 موضوع تابلوهای کنار هم را یکسان در نظر بگیرید. به طور مثال اگر به تابلوهایی با موضوع دریا و اقیانوس علاقه مندید، تصاویری از خانه های ساحلی، ماهیگیری، قایقرانی و ... را کنار هم قرار دهید.

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/offers-layout-panels.html 

lavazemkhanegi بازدید : 29 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

 طراحی خانه به رنگ 2021, چیدمان خانه به رنگ 2021

دکوراسیون خانه به رنگ های سال 2021

 

دکوراسیون رنگ سال 2021 (دکوراسیون زرد و خاکستری)

رنگ مد سال 2021، رنگ زرد و خاکستری است. این رنگ ها در کنار هم به زیبایی قرار می گیرند. به راحتی آن ها را در دکوراسیون خانه ی خود به کار ببرید.

همانطور که می دانید موسسه ی پنتون رنگ سال 2021 زرد و خاکستری اعلام کرد. خیلی ها علاقه دارند دکوراسیون خانه ی خود را به رنگ سال بچینند. لازم نیست کل وسایل خود را تعویض کنید.

 

می توانید حتی یک وسیله ی کوچک را به رنگ سال در دکوراسیون خود قرار بدهید. برای اینکه شما بتوانید راحت از رنگ های سال 2021 در کنار هم استفاده کنید چند نمونه برای شما آورده ایم؛ که از آن ها ایده بگیرید.

 

دکوراسیون خانه به رنگ 2021, دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2021

مدل های تزیین خانه به رنگ سال 2021

 

چیدمان خانه به رنگ زرد و خاکستری, دکوراسیون خانه به رنگ سال 1400

چیدمان خانه به رنگ سال 2021

 

نحوه ی چیدمان خانه به رنگ سال 2021, ایده هایی برای تزیین خانه به رنگ سال 2021

چیدمان اتاق خواب به رنگ سال 2021

 

چیدمان خانه به رنگ 2021, دکوراسیون خانه به رنگ زرد و خاکستری

دکوراسیون خانه به رنگ خاکستری و زرد

 

دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2021, طراحی خانه به رنگ 2021

خانه به رنگ 2021

 

چیدمان خانه به رنگ سال 1400, چیدمان خانه به رنگ زرد و خاکستری

استفاده از رنگ های سال 2021

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 1400, نحوه ی چیدمان خانه به رنگ سال 2021

استفاده از رنگ زرد در طراحی خانه

 

نحوه ی چیدمان خانه به رنگ سال 2021,دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2021

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 9,109
  • بازدید کلی : 23,025