loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

هنگام خرید یک یخچال درب شیشه ای، محل کمپرسور را در عقیده بگیرید. محل کمپرسور می‌تواند به چهره ذیل یا بالا نصب شود. به طور معمول کمپرسورهای سطح ذیل استاندارد هستند ، اگرچه دسترسی درب شیشه ای در یخچال و فریزرها با کمپرسورهای نصب شده بالا برای جریان هوا بهتر است.

خرید یخچال درب شیشه ای

 در نظر دریافت اندازه پیش از خرید یخچال درب شیشه ای

مانند بسیاری از ساز و برگ صنعتی، خرید یخچال درب شیشه ای نیز بیچارگی به در نظر گرفتن اندازه دارد. پیش از خرید یک یخچال درب شیشه‌ ای مطمئن باشید که اندازه ‌گیری‌ های مناسب را انجام دهید. اندازه‌گیری‌ های مهم برای در نظر دریافت طول، عرض و ارتفاع هستند. شیشه ‌های این نوع یخچال ها در مدل ‌های ۱، ۲، ۳ و مدل‌ های ۴ درب عرضه می شوند.

 

یخچال شیشه ای تک درب اندازه کمتری از پیرامون را می گیرد و بسته به همین سوژه مقادیر کمتری از نوشیدنی ها و خوراکی های گوناگون را در خود جای می دهد. در صورتی که این موضوع برای یخچال درب شیشه ای ۲ در و اغلب برعکس عمل می کند. در این رابطه نیز باید بتوانید تمایز قابل توجهی را مابین این چند مورد بیابید.

منبع:

https://jaheshland.ir/blog/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/

lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر، کیوان گردان اظهار داشت: با عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی در بازار کاهش می‌یابد.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با این اقدام انتظار داریم در زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در کشور تا پایان سال جاری گام‌های اساسی بر داریم.

عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی

وی با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از همین هفته آغاز می‌شود، گفت: در این راستا تمام مسیرهای منتهی به فروش ورق‌های فولادی در بازار سیاه را بستیم.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این شیوه جدید عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی همانند خودروسازان ادامه خواهد داشت و تمام تولیدکنندگانی که پروانه بهره برداری دارند، می‌توانند با استفاده از این فرصت ورق‌های فولادی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گردان با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق‌های فولادی به کاهش قیمت ورق نیز کمک خواهد کرد، گفت: پیش از این تولیدکنندگان نمی‌توانستند کمتر از ۱۰۰ تن در بورس فولاد خریداری کنند، اما در شیوه نامه جدید تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌توانند با حجم کمتری از بورس، ورق‌های فولادی خریداری کنند.

آغاز فروش ورق‌های فولادی ارزان قیمت به تولیدکنندگان لوازم خانگی

حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران گفت: شیوه نامه فروش فولاد به تولیدکنندگان لوازم خانگی در بورس نیازمند آئین نامه است و انتظار داریم با توزیع فولاد ارزان قیمت به روش صحیح، زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار فراهم شود.

وی افزود: با این شیوه فروش ورق‌های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی به قیمت مناسب آغاز خواهد شد و این در کاهش قیمت محصولات لوازم خانگی مؤثر خواهد بود.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران اظهار امیدواری کرد: با کاهش قیمت ورق‌های فولادی قیمت لوازم خانگی در بازار از یک تا سه ماه آینده، برای مصرف کنندگان در بازار کاهش یابد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 26 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهم‌ترین مشکلات خریداران لوازم خانگی، استفاده از خدمات پس از فروش معتبر و مناسب است. نکته جالب توجه اینجاست که با وجود اینکه بیش از دو سال و نیم از ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور می‌گذرد، عموم مردم از این مسئله بی‌اطلاع هستند؛ چرا که برندهای خارجی هنوز هم با استفاده از حربه قاچاق در بازار عرضه می‌شوند. اما محصولی که در داخل کشور فاقد نمایندگی فعال است، طبیعتاً خدمات پس از فروشی هم ندارد و به عبارت دیگر تلاش خریدار برای استفاده از خدمات گارانتی به جایی نمی‌رسد.

در این بین برخی از سودجویان با ایجاد شرکت‌های صوری و ارائه کارت‌های گارانتی تقلبی، باعث بی‌اعتمادی مردم به خدمات پس از فروش شده‌اند، تا جاییکه برخی خریداران کالا پس از اینکه برای محصول خریداری شده مشکلی به وجود می‌آید، به سرعت متوجه می‌شوند که این کارت‌های گارانتی تقلبی ارزشی نداشته و باید مجدداً آن کالا را تهیه کنند. به همین دلیل و با توجه به چند برابر شدن قیمت لوازم خانگی، اطلاع از فرآیند استعلام اصالت این کالاها، بیش از پیش برای مردم ضرورت پیدا کرده است.

از همین رو، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای فراهم شدن امکان تشخیص کالاهای تقلبی از کالاهای اصیل، سامانه جامع گارانتی را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

در این سامانه یک صفحه اختصاصی برای مصرف‌کنندگان کالا ایجاد شده که از طریق آن تمامی گارانتی‌هایی که به نام فرد فعال شده، قابل مشاهده است؛ همچنین خریداران کالا می‌‎توانند از نظرات مشتریان شرکت‌های گارانتی و میزان رضایت افراد از آن‌ها اطلاع پیدا کنند.

به گفته امیرمحمد پرهام‌فر مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان باید بدانند که هر نوع خدمات پس از فروش تنها ذیل سامانه جامع گارانتی اعتبار و معنا پیدا می‌کند و این سامانه می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم در بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شرکت‌های لوازم خانگی و دیگر گروه‌های کالایی شود.

استعلام گارانتی لوازم خانگی و موبایل

طبق تصمیمات گرفته شده در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، ثبت‌نام در سامانه گارانتی از تاریخ ۱۷ تیرماه سال جاری برای واردکنندگان و تولید کنندگان اجباری شده است. در حال حاضر اطلاعات گروه‌های کالایی لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و تلفن همراه در این سامانه ثبت شده و در ماه‌های آینده، اطلاعات خدمات پس از فروش تمام کالاهای دارای گارانتی در این سامانه ثبت می‌شوند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 45 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

از معایب ماشینهای لباسشویی درب از جلو این است که به علت گونه برپایی موتور در ماشین (افقی) و نیز سرعت بالا به اثناء خشک کردن لباسها، برپایی لرزش میکنند که البته با تبدیل ماشینهای لباسشویی به نوع دایرکت درایو ، این سخت الی حدودی رفع شده است اما لرزش (هر چند زیاد کم) این ماشینها با وجود موتور دایرکت درایو نیز غیر قابل انکار است. ماشینهای لباسشویی تسمه ای به انگیزه هستی قطعات اضافه نسبت به هم نوع بدون تسمه خود (از قبیل پولی ها و تسمه)، حائز لرزش بیشتر و همچنین صدای اکثریت می باشند.

شرکتهای سازنده ماشینهای لباسشویی برای برباد دان از لرزش و میزان صدای محصولات خود، از موتور دایرکت درایو استفاده کرده اند; اما این تغیر مایه افزایش قیمت این ماشینها الی اندازه ای شد که تفاوت آن با بها هم نوعان تسمه ای خود غیر قابل چشم پوشی به نظر می رسد. از سویی دیگر برای داشتن یک لباسشویی با سر و صدا و لرزش کمتر، شما ناچار به رداخت هزینه بیشتری هستید. همچنین تعمییرات این گونه ماشینهای لباسشویی نسبت به ماشینهای تسمه ای شما را متحمل هزینه های بیشتری می کند.

اگر ماشین لباسشویی شما دارای برنامه هایی مبنی لباسشویی درب فضایی سامسونگ بر شستشوی تند (صرفه جویی در زمان) است، پس باید انتظار مصرف برق و مواد شوینده و آب زیادی نیز داشت که مصرف زیاد آب و برق در زمان ارائه قبوض مربوطه از طرف سازمانهای ذیربط و نیز استفاده بیش از حد شوینده در این حالات به هنگام خرید زود به زود شوینده قابل چشمگیر خواهد بود. از طرف دیگر شونده های ماشین لباسشویی نسبت به شوینده های دستی قیمت های بالاتری دارند و برای تعبيه آنها نیز باید خرج بیشتری را متحمل شوید.

یکی دیگر از معایب ماشینهای لباسشویی این است که فضای زیادی را اشغال می کنند و این در خانه هایی که دارای مساحت زیرساخت کمی هستند به روشنی قابل دیدن خواهد بود. در این منازل اگر تصمیم بر تعویض دکوراسیون گرفته شود، این شغل به نظر سخت خواهد آمد زیرا برای جابجایی و به جنبش درآوردن ماشین لباسشوی، همانند یخچال و اجاق گاز، به فضای زیادی نیاز هست.

برای پیمان دادن لباس در ماشین های لباسشویی درب از جلو باید خم شد تا بتوان این شغل را اتمام داد و این برای بسیاری از ملت که از درد زانو مشقت میبرند زیاد دشوار خواهد بود. این افراد، یا باید این درد را بردباری کنند و یا اینکه باید هزینه بیشتری پرداخت و ماشینهای لباسشویی دو طبقه (ماشینهای لباسشویی دوگانه شوق TWINWash) تعبيه کنند.

اکثر ماشینهای لباسشویی درب از جلو، پس از مدتی حائز بویی نامطبوع می شوند و این به خاطر راهبند کردن اندکی آب در لابه لای واشرهای پلاستیکی درب از درون رخداد می افتد. این آب با برپایی کپک در واشر درب موجب ساطع شدن بویی ناخوشایند از ماشین لباسشویی می شود.

lavazemkhanegi بازدید : 26 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در حاشیه راه اندازی خط رباتیک تولید یخچال فریزر در یکی از کارخانه‌های تولید لوازم خانگی شهرک شکوهیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های واردات لوازم خانگی ناشی از تحریم‌های آمریکا گفت: تحریم باعث شد میزان تولید لوازم خانگی ۴۸ درصد نسبت به سال قبل در ۹ ماهه پارسال رشد داشته باشد.

وی با اشاره به رشد ۲ برابری تولید در برخی محصولات لوازم خانگی گفت: در این مدت با استفاده از دانش داخلی به طور میانگین ۴۰ درصد از قطعات مورد نیاز در تولید لوازم خانگی داخلی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی در روزهای اخیر بودیم گفت: با توجه به نفوذ محصولات ایرانی در بازارهای جدید حتی اگر تحریم‌ها هم برداشته شود رشد این بخش متوقف نخواهد شد و برند ایرانی بتواند جایگاه خودش را به دست بیاورد.

وی با اشاره به سیاست حمایتی دولت از حمایت از تولید داخل گفت: مقرر شده ورق فلزی مورد نیاز کارخانجات لوازم خانگی و خودروسازی با قیمت مناسب و به موقع تأمین شود.

گفتنی است برای راه اندازی این خط تولید ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته و برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 30 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

عباس هاشمی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه لوازم خانگی حوزه‌ای جذاب برای قاچاقچیان است، اظهار داشت: اگرچه امسال بر خلاف سال گذشته، به دلیل افزایش تولید، سهم بازار بیشتر در اختیار محصولات داخلی بود و قاچاق در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از بازار را در اختیار داشته است اما به هر حال نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: کالایی که به شکل قاچاق وارد کشور می‌شود، خدمات پس از فروش ندارد و با توجه به اینکه گمرکی نمی‌پردازد و هزینه آن چنانی هم بر آن مترتب نیست، به لحاظ قیمتی می‌تواند ارزان‌تر از تولید داخل باشد. در کنار اینکه دستگاه‌ها با قاچاق لوازم خانگی مبارزه می‌کنند، نیاز شدید به فرهنگ سازی در این بخش داریم چراکه اصالت کالای قاچاق مشخص نیست.

هاشمی گفت: لوازم خانگی که به ایران قاچاق می‌شود، محصولاتی هستند که قرار بود به عراق، امارات، شمال آفریقا و … صادر شوند و به دلیل عدم جذب در بازار این کشورها، به سوی بازار ایران سرازیر شده اند این در حالیست که شرکت‌ها برای تولید لوازم خانگی، استانداردهای متفاوت آب و هوایی و الگوی مصرف را در بازار هدف در نظر می‌گیرند و تغییراتی در کالا ایجاد می‌کنند تا باب میل آن منطقه باشد. حتی اگر کالای قاچاق اصل هم باشد باز مصرف کننده متوجه نیست که این کالا مختص بازار عراق ساخته شده است.

ذهنیت نادرست مسئولان نسبت به کالاهای ایرانی

وی ادامه داد: به دلیل عدم فرهنگ سازی، اغلب مصرف کنندگان تمایل به استفاده از کالای غیرایرانی دارند و برخی هم از این فرهنگ، سود به جیب می‌زنند. البته فرهنگ استفاده از کالای غیر ایرانی فقط در بین مردم شایع نیست بلکه مسئولان نیز نیاز به این فرهنگ سازی دارند.

هاشمی تصریح کرد: اینکه برای تولید تسهیلاتی با بهره ۱۸ درصد می‌دهند منطقی نیست؛ این شیوه برخورد با تولید در کشور ما در حالی است که در کشورهای دیگر علاوه بر اینکه برای سرمایه گذاری مولد، امتیازاتی در نظر می‌گیرند، تسهیلاتی با بهره‌های بسیار ناچیز نیز می‌دهند. مسئولان ایرانی باید برای حمایت از تولید داخل اعتقاد واقعی پیدا کنند چراکه توسعه پایدار و جذب سرمایه گذاری مولد نیاز به تقویت باورهای ذهنی مسئولان نسبت به کالای ایرانی دارد. چه مصرف کنندگان، چه مسئولان و چه سیاست گذاران باید به این باور برسند؛ در این صورت است که می‌توان با قاچاق مبارزه جدی کرد و دیگر منافع فردی و بنگاهی اولویت نمی‌یابد.

دست‌های پشت پرده قاچاق لوازم خانگی

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: با استعلام کد رهگیری به راحتی می‌توان کالای ایرانی را از غیر ایرانی تشخیص داد و شناسایی کالاهای قاچاق کار چندان سختی نیست و نمی‌توان گفت که ستاد مبارزه با قاچاق و یا دستگاه‌های دیگر اراده کافی برای مبارزه ندارند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که دامنه فعالیت مافیای قاچاق به قدری در این بخش وسیع است و سودهای بی حساب و کتاب می‌برد که همیشه انگیزه برای قاچاق لوازم خانگی بسیار بالاست.

وی تصریح کرد: باید به صورت دقیق و قطعی با قاچاق لوازم خانگی برخورد شود، اما به نظر می‌رسد که شاید دست‌هایی پشت پرده باشد که به صورت سیستماتیک در حال استمرار بخشیدن به این سودهای بی حساب و کتاب است.

فروش کالای دست دوم به جای کالای خارجی

از سویی دیگر همین سودهای بی حساب و کتاب موجب شده که برخی سودجویان با استفاده از این فرصت در کارگاه‌های غیرصنفی و زیر پله‌ای کابینت برخی کالاهای دسته دوم را رنگ و صاف کاری کنند و بر روی آن آرم کالای خارجی مانند بوش بچسبانند.

این موضوع نه تنها زمینه را برای نارضایتی مردم فراهم می‌کند بلکه در صورت به مشکل خوردن کالا، نمی‌توان هیچ گونه حمایتی تحت عنوان گارانتی و … از خریدار کرد.

دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این خصوص به مهر می‌گوید: ممکن است فروشنده بگوید این کالا خارجی است و کد ندارد؛ اینجاست که باید شک کنیم اولاً ممکن است کالای جعلی یعنی دست دوم بوده و تنها کابینت آن اصلاح شده باشد. دوماً ممکن است قاچاق باشد و گارانتی به آن تعلق نگیرد. بنابراین توصیه اکید به خریداران لوازم خانگی آن است که حتماً در زمان خرید، کد رهگیری و شناسه گارانتی محصول را مطالبه کنند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 26 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
انتخاب مناسب روتختی، باعث زیباتر شدن اتاق می شود. کودکان به یک سری شخصیت های انیمیشنی علاقه دارند. به همین دلیل دوست دارند بیشتر وسایل اتاق خود را با همان شخصیت انتخاب کنند. به همین دلیل نمونه هایی از طرح های روتختی کودک را برای شما آورده ایم.

 

مدل روتختی بچه گانه, شیک ترین مدل روتختی

روتختی السا دخترانه

 

مدل روتختی کودک, روتختی دخترانه

مدل روتختی کودک

 

ایده هایی برای روتختی کودکانه, مدل های روتختی کودک

مدل های روتختی کودک

 

مدل روتختی های کودک, روتختی های بچه گانه

طرح روتختی السا و آنا

 

مدل روتختی بچه گانه, مدل روتختی دخترانه

مدل روتختی کودکانه

 

روتختی دخترانه, مدل روتختی بچه گانه

مدل روتختی بچه گانه

 

روتختی های شیک کودکانه, ایده هایی برای روتختی کودکانه

مدل روتختی بچه گانه

 

مدل های روتختی کودک, مدل روتختی های کودک

مدل رو تختی های ساده

 

مدل روتختی های کودک,روتختی دخترانه

مدل روتختی های کودک

 

روتختی های بچه گانه,مدل روتختی کودک

روتختی پسرانه

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/children2-single2-bedspread.html

lavazemkhanegi بازدید : 27 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
کمد دیواری,انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری

 

کمد دیواری را در یک تعریف ساده می توان محلی کارآمد برای نگهداری انواع وسایل خانه اعم از لباس، کیف و کفش، ظرف و ظروف، وسایل خانه و... تعریف نمود. وجود کمد دیواری در هر اتاق خواب امری ضروری بوده و می توان آن را کلیدی ترین بخش هر اتاق خواب نام برد.

 

گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ترنج واقع در شهرک غرب تهران با در دست داشتن حرفه ای ترین افراد و همچنین سال ها سابقه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه طراحی و ساخت جدیدترین مدل های کمد دیواری به شما عزیزان می باشد.

 

انواع مدل های کمد دیواری

کمد دیواری با درب لولایی

از معمول ترین مدل های کمد دیواری، مدل لولایی آن بوده که از قدیم تا به امروز ساخت آنها ادامه داشته و همچنان هم بیشترین ساخت را در بین انواع دیگر دارا می باشد. یکی از مزایای این مدل از کمدها، قابلیت استفاده همزمان از تمامی بخش های کمد به هنگام باز کردن تمامی درب های آن می باشد و در طرف مقابل اگر باز شدن کامل درب ها باعث گرفته شدن فضا و یا محدودیت در فضای اتاق و استفاده از سایر لوازم و یا محدودیت در رفت و آمد شود، می بایست از مدل دیگری برای درب های کمد استفاده کرد که این موضوع یکی از معایب کمد دیواری با درب های لولایی می باشد.

 

کمد دیواری,انواع کمد دیواری,کمد دیواری با درب لولایی

کمد دیواری با درب لولایی

 

کمد دیواری با درب ریلی

مدل ریلی کمد های دیواری که چند سالیست مورد توجه افراد قرار گرفته یکی از مدل های جدید و مدرن بوده که در خانه هایی با دکوراسیون مدرن طرفداران بیشتری دارد. بهترین و کاربردی ترین مزیت این مدل از کمدهای دیواری استفاده از آن ها در مکان هایی می باشد که با کمبود فضا برای باز و بسته شدن درب کمد مواجه هستند. همچنین این کمدها زیبایی بیشتری نسبت به نوع لولایی آن داشته و با امکان نصب آینه روی آنها، به زیبایی آن نیز افروده خواهد شد. از معایب آنها می توان گفت که کمد های ریلی دارای مقاومت کمتری نسبت به کمد های لولایی می باشند. مورد دیگری که می توان به معایب کمد دیواری های ریلی اضافه کرد، عدم دسترسی کامل به تمامی فضای داخل کمد می باشد.

 

کمد دیواری,انواع کمد دیواری,کمد دیواری با درب ریلی

کمد دیواری با درب ریلی

 

کمد دیواری با درب آکاردئونی

نوع دیگری از کمد های دیواری وجود دارند که به نام کمد دیواری آکاردئونی با درب های تاشو معروف می باشند که درب های آن به هنگام باز شدن به صورت تاشو روی یکدیگر قرار می گیرند. در این مدل از درب ها امکان دسترسی به تمامی فضای کمد وجود داشته که این یک مزیت به شمار می آید. یکی دیگر از ویژگی های کمد دیواری با درب های آکاردئونی یا تاشو این است که در این مدل از کمد ها درب های آن قابلیت اجرا به صورت یک طرفه یا دو طرفه را دارا می باشند.

 

کمد دیواری,انواع کمد دیواری,کمد دیواری با درب آکاردئونی
lavazemkhanegi بازدید : 23 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
مناسب ترین تابلوهای پذیرایی,دکواسیون و چیدمان تابلوهای پذیرایی

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب است

 

تابلوها را می توان یکی از عناصر تکمیل کنندۀ دکوراسیون خانه به شمار آورد، که توجه به رنگ، طرح و سایز یک تابلو در هنگام خرید از مواردی است که نباید آن را دست کم بگیرید.

راهنمای انتخاب تابلو پذیرایی

همانگی میان رنگ و مدل تابلوها با زمینۀ رنگی به کار رفته در چیدمان باعث ایجاد کنتراست و هماهنگی تمامی عناصر با هم می شود.

 

 مکان نصب تابلو در پذیرایی

هنگام خرید تابلو برای پذیرایی به جایی که می خواهید آن را نصب کنید، فکر کنید.بهتر است تابلوهای بزرگ را بر روی دیوارهای اصلی پذیرایی نصب کنیم. زیرا جلوۀ زیبایی به محیط می‌دهند.البته این نکته را هم در نظر بگیرید که دیوار پشت کاناپه معمولا بهترین مکان برای نصب تابلو است. اما باید در نظر داشته باشید که طول تابلوها باید به صورتی باشد که از طول کاناپه بیشتر نباشد. تابلوهای کوچکتر را گاهی به جای نصب بر روی دیوار می توان بر روی میز و یا شلف قرار داد. استفاده از نابلوها بدین صورت فضای خلاقانه‌تری را ایجاد می‌کند.

 

 برای نصب تابلو بالای تخت خواب، مبلمان اتاق پذیرایی یا سایر اسباب و اثاثیه بزرگ انتخاب تابلوهای دوتایی یا چهارتایی هم اندازه گزینه مناسبتری است.

 

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب است,تابلوهای مناسب پذیرایی

استفاده از تابلوهای چندتایی بهترین گزینه می باشد

 

 برای نصب تابلوهای مدرن در اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن بهتر است که آنها را پشت سر کاناپه اصلی یا روی بزرگ ترین دیوار نصب کنید. البته باید بدانید که عرض تابلوی شما نباید بیشتر از عرض کاناپه تان باشد. اندازه ایده آل این است که عرض آن حداکثر دو سوم دیوار بالای مبل پیش برود. در مورد نصب گروهی تابلوها هم این نکته را رعایت کنید.

 

نکاتی برای انتخاب تابلو برای پذیرایی,نکته هایی برای انتخاب تابلو پذیرایی

عرض تابلو باید از عرض کاناپه کمتر باشد

 

 همیشه تابلوها را طوری نصب کنید که با سطح دید شما هم تراز باشند. تابلوهای خیلی بالاتر یا پایین تر از خط دید فضا را بی تناسب و شما را آدم بی دقتی نشان می دهند.

 

جدیدترین چیدمان تابلو,مدل چیدمان تابلو

تابلوها را هم تراز با دیدتان نصب کنید

 

 اگر می خواهید چند تابلوی نقاشی را کنار هم در چند ردیف قرار دهید بهتر است تابلوهای روشن را بالاتر و آنهایی را که رنگ تیره تری دارند در ردیف های پایین تر نصب کنید.

 

دکواسیون و چیدمان تابلوهای پذیرایی,نحوه ی چیدمان تابلوهای پذیرایی

تابلوهای تیره را پایین و تابلوهای روشن را بالا نصب کنید

 

 موضوع تابلوهای کنار هم را یکسان در نظر بگیرید. به طور مثال اگر به تابلوهایی با موضوع دریا و اقیانوس علاقه مندید، تصاویری از خانه های ساحلی، ماهیگیری، قایقرانی و ... را کنار هم قرار دهید.

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/offers-layout-panels.html 

lavazemkhanegi بازدید : 30 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

 طراحی خانه به رنگ 2021, چیدمان خانه به رنگ 2021

دکوراسیون خانه به رنگ های سال 2021

 

دکوراسیون رنگ سال 2021 (دکوراسیون زرد و خاکستری)

رنگ مد سال 2021، رنگ زرد و خاکستری است. این رنگ ها در کنار هم به زیبایی قرار می گیرند. به راحتی آن ها را در دکوراسیون خانه ی خود به کار ببرید.

همانطور که می دانید موسسه ی پنتون رنگ سال 2021 زرد و خاکستری اعلام کرد. خیلی ها علاقه دارند دکوراسیون خانه ی خود را به رنگ سال بچینند. لازم نیست کل وسایل خود را تعویض کنید.

 

می توانید حتی یک وسیله ی کوچک را به رنگ سال در دکوراسیون خود قرار بدهید. برای اینکه شما بتوانید راحت از رنگ های سال 2021 در کنار هم استفاده کنید چند نمونه برای شما آورده ایم؛ که از آن ها ایده بگیرید.

 

دکوراسیون خانه به رنگ 2021, دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2021

مدل های تزیین خانه به رنگ سال 2021

 

چیدمان خانه به رنگ زرد و خاکستری, دکوراسیون خانه به رنگ سال 1400

چیدمان خانه به رنگ سال 2021

 

نحوه ی چیدمان خانه به رنگ سال 2021, ایده هایی برای تزیین خانه به رنگ سال 2021

چیدمان اتاق خواب به رنگ سال 2021

 

چیدمان خانه به رنگ 2021, دکوراسیون خانه به رنگ زرد و خاکستری

دکوراسیون خانه به رنگ خاکستری و زرد

 

دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2021, طراحی خانه به رنگ 2021

خانه به رنگ 2021

 

چیدمان خانه به رنگ سال 1400, چیدمان خانه به رنگ زرد و خاکستری

استفاده از رنگ های سال 2021

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 1400, نحوه ی چیدمان خانه به رنگ سال 2021

استفاده از رنگ زرد در طراحی خانه

 

نحوه ی چیدمان خانه به رنگ سال 2021,دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ سال 2021

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 9,131
  • بازدید کلی : 23,047