loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 25 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر با صدا و سیما؛ سیدمرتضی میری گفت: فروش کالای خارجی در فضای مجازی علاوه بر شناسه کالا باید نوع گارانتی آن هم مشخص باشد، تا مردم با خیال راحت کالای مورد نیاز خود را خرید کنند.

وی افزود: اجناس خارجی که در فضای مجازی به مردم فروخته می‌شود، بیش از ۵۰ درصد قاچاق، فاقد شناسه و گارانتی است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گفت: برخی از سایت‌های فروش اینترنتی در این آشفته بازار بر خلاف مقررات فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه عرضه بیش از ۵۰ درصد کالای لوازم خانگی با ساز و کار فروش اینترنتی قاچاق محسوب می‌شود، افزود: عرضه کالاهای فاقد شناسه از بهمن ماه سال گذشته به عنوان فروش کالاهای قاچاق تلقی می‌شود بنابراین در همه آگهی‌های محصولات عرضه شده از سوی فروشگاه‌های اینترنتی باید نوعی گارانتی و شناسه کالا درج شده باشد تا از فروش کالاهای قاچاق در سایت‌های اینترنتی جلوگیری شود که متاسفانه این امر در حال حاضر رعایت نمی‌شود.

میری ضمن اشاره به اینکه فروشگاه‌های اینترنتی در حال سوء استفاده از خلاء قانونی هستند، گفت: در شرایط حاضر دو حالت فروش در این سایت‌ها وجود دارد؛ در حالت اول فروش کالاها بطور مستقیم از سوی فروشگاه‌های اینترنتی بوده، اما در حالت دوم فروش کالا از طریق اجاره دادن پنل به فروشندگان است که بنا بر ادعاهای فروشگاه‌های اینترنتی عواقب ناشی از گرانفروشی و یا فروش کالاهای قاچاق در این حالت بر عهده اجاره‌کننده خواهد بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که علت رجوع خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید کالا اعتبار سایت است و اطلاعاتی از نحوه فروش آن ندارد بنابراین به نظر می‌رسد این سایت‌ها از این خلاء قانونی در زمینه فروش اینترنتی آگاه بوده و از آن سوء استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گفت: این صنف پس از دوماه تعطیلی ناشی از شیوع کرونا تازه شروع به کار کرده است.

وی افزود: فروش لوازم خانگی در بازار بواسطه کاهش قدرت خرید مردم چندان تعریفی ندارد و به عبارتی بازار با کسادی رو به روست.

میری اضافه کرد: قیمت گذاری کالای لوازم خانگی اجباری نیست بلکه قیمت ارشادی دارد.

وی گفت: تعیین قیمت لوازم خانگی برعهده خود تولیدکنندگان گذاشته شده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی افزود: دستورالعملی به تولیدکنندگان ارائه شده تا بر اساس آن هزینه‌های تولید را محاسبه و با در نظر گرفتن ۱۷ درصد سود قیمت کالاها را به سازمان حمایت اعلام کنند.

وی اضافه کرد: سازمان حمایت نیز پس از یک بررسی اجمالی قیمت‌ها را در سامانه ۱۲۴ ثبت می‌کند.

میری ادامه داد: متاسفانه تا چهارشنبه هفته قبل هیچ تولیدکننده‌ای برای ارائه مدارک به سازمان حمایت مراجعه نکرده است.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 29 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

جدیدترین مدلهای از یخچال های 5 درب ال جی  یخچال X31 و یخچال X29 هستند که به ترتیب 34 فوت و 28 فوت بوده و بدنه ی آنها از جنس استیل ضد خش، با رنگ دودی مات می باشد. تقریبا یخچال شیشه ای امرسان  امکانات هردو ی این یخچال ها با هم مساوی بوده و تفاوت آنها در اندازه و حجم یخچال است.

لازم به ذکر است که درب بار این دو مدل، شیشه ای بوده و از نوع InstaView میباشد. وجود چنین قابلیتی علاوه بر زیبا تر برپایی نمای یخچال مطمئنا مصرف انرژی آن را نیز به علت عدم احتیاج به اندکی سخن را باز کنید هیچ کدام از درب ها، حتی درب بار به جهت آگاهانیدن از موجودی تو یخچال کاهش می دهد.

از جمله ویژگی های برتر این دو یخچال می توان به موارد پایین اشاره نمود:

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

کمپرسور اینورتر دست نویس مختصر مصرف

طبقات با قابلیت تنظیم ارتفاع

کشو های حفظ رطوبت ویژه اَثمار و سبزیجات

آبریز و یخریز اتومات متصل به آب شهری

یخساز باریک

فیلتر تصفیه ی اب

lavazemkhanegi بازدید : 21 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

تصلا-خبرها تکان‌دهنده است؛ کره‌ای‌ها با دور زدن قانون به بازار لوازم خانگی ایران بازگشته‌اند. مسئولان صنفی گفته‌اند بسیاری از واردکنندگان سابق لوازم خانگی در ماه‌های اخیر به شکلی سازمان‌یافته و با سود بردن از خلأ قانونی موجود، قطعات متصله محصولات کره‌ای را وارد و اغلب در مناطق ویژه و آزاد مانند ارس و سلفچگان و شهرهای تهران و کرج مونتاژ و سرهم‌بندی و در بازار عرضه می‌کنند. برندهای کره‌ای با آغاز تحریم‌ها شرکای ایرانی خود را تنها گذاشتند.

رونمایی از مسیر بازگشت کره‌ای‌ها

آن‌طور که مسئولان صنفی گفته‌اند مونتاژکنندگان محصولات لوازم‌خانگی کره‌ای، قطعات انواع لوازم خانگی را به‌صورت سی‌کی‌دی عمدتا وارد مناطق آزاد می‌کنند، نکته مهم کم‌اظهاری این محموله‌ها در گمرک در قالب تعرفه قطعات سی‌کی‌دی است.

چنان‌که سخنگوی انجمن صنفی تولید‌کنندگان لوازم خانگی می‌گوید: انواع قطعات اس‌‌کی‌دی (متصله) لوازم خانگی کره‌ای به شکلی سازمان‌یافته وارد اما با تعرفه ۵تا ۱۵درصدی قطعات سی‌کی‌دی(منفصله) ترخیص می‌شود. این شیوه مونتاژ و عرضه موجب شده سهم سالانه ۲,۵میلیارد دلاری برندهای کره‌ای از بازار لوازم خانگی ایران حفظ شود. این شیوه روزبه‌روز رو به افزایش است اما برخی پرونده‌های تشکیل شده در گمرک برای مقابله با آن به‌دلیل خلأ قانونی، با رأی دیوان عدالت اداری مسکوت مانده است.

واردات لوازم خانگی در پوشش قطعات

یک منبع آگاه در گمرک ایران می‌گوید: شرکت‌های ال‌جی، سامسونگ و کنوود با وجود آنکه اعلام کرده‌اند به‌دلیل تحریم از بازار ایران خارج شده‌‌اند اما قطعات لوازم خانگی این برندها به‌صورت جدا از هم به ایران فرستاده می‌شود و برخی با مونتاژ این قطعات در داخل کشور آنها را به محصولات نهایی تبدیل می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه روزانه چندین کانتینر قطعات لوازم خانگی خارجی از گمرک ترخیص و همگی در داخل به لوازم خانگی ساخته شده تبدیل و به فروش می‌رسد، افزود: مثلا در اظهارنامه‌ها و بارنامه‌ها اعلام می‌شود کمپرسور یخچال وارد شده درحالی‌که این کمپرسور با تمام قطعات وارد شده یعنی حتی بدنه یخچال نیز به‌ عنوان ملزومات کمپرسور اظهار می‌شود. به ‌عبارت دیگر عملا یخچال کامل با نام کمپرسور وارد و ترخیص می‌شود.

سابقه ماجرا و برخورد قانونی

این گزارش حاکی است چندی پیش ترخیص کانتینرهای قطعات لوازم خانگی برند بوش در گمرک متوقف و مقرر شد این قطعات مرجوع، متروکه یا ضبط شود اما با شکایت صاحبان کانتینرها علیه گمرک ایران، فرایند ضبط و متروکه شدن آن قطعات فعلا با رأی دیوان عدالت اداری متوقف شده است.

دیوان عدالت اداری با صدور «قرار قبول دستور موقت» اعلام کرده با توجه به اینکه ضبط و متروکه کردن کالا تا قبل از طرح موضوع در کمیسیون حل اختلاف موجب ورود خسارت می‌شود با احراز فوریت و ضرورت امر، دستور موقت مبنی بر توقیف عملیات اجرایی و جلوگیری از متروکه شدن کالا تا تعیین تکلیف قطعی شکایت صادر و اعلام می‌شود.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 26 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

 

تجارت نیوز: با تشدید تحریم‌ها شرکت‌‌های لوازم خانگی کره‌ای از بازار ایران خداحافظی کردند. با رفتن این شرکت‌های مشوق‌های خرید لوازم خانگی هم برداشته شد. نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از بازگشت‌ مشوق‌های لوازم خانگی خبر داد و گفت: چنانچه مردم لوازم خانگی ایرانی بخرند به آنها کارت هدیه با مبالغ ۵۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان داده می‌شود.

 با رفتن شرکت‌های کره‌ای از بازار لوازم خانگی ایران ترفند مشوق‌ها هم از این بازار جمع شد. در آن زمان فروشندگان لوازم خانگی معتقد بودند با اجرای طرح ممنوعیت واردات لوازم خانگی بازار پُر از کالاهای قاچاق می‌شود و بنابراین فروش کالای قاچاق به همراه تخصیص کارت هدیه به مردم برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

این در حالی است که بازار لوازم خانگی این روزها در خواب زمستانی به سر می‌برد. تولیدکنندگان برای بازگشت رونق به بازار دوباره ترفند «لوازم خانگی ایرانی بخرید، کارت هدیه بگیرید.» را اجرا کرده‌اند.

حال به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، کارخانه‌های تولید لوازم خانگی برای آن که با قیمت کالاهای قاچاق رقابت کنند خدماتی همچون حمل رایگان کالا، اعطای کارت هدیه با مبالغ ۵۰۰ هزار تا دو میلیون تومان و افزایش سقف گارانتی به مردم ارائه می‌دهند تا بلکه بازار لوازم خانگی از خواب زمستانی بیرون بیاید.

محمد حسین اسلامیان معتقد است: فروش کالاهای خارجی بیشتر از کالاهای ایرانی است. قیمت کالاهای خارجی تاثیر مستقیمی بر قیمت کالاهای ایرانی گذاشته است.

او در ادامه توضیح داد: هزینه تولید آنقدر بالاست که تولیدکنندگان توان رقابت با محصولات خارجی را ندارد. چرا که قیمت یک ماشین لباس‌شویی خارجی ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد، قیمت همین کالای ایرانی هم همین قیمت تمام می‌شود. بنابراین مصرف‌کننده ترجیح می‌دهد به جای خرید کالای ایرانی جنس مارک‌دار بخرد.

اما با توجه به افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی آیا تقاضایی برای آن وجود دارد؟ نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به تجارت‌نیوز گفت: تا به امروز از سوی کارخانه‌ها هیچ کاهش قیمتی نداشتیم و تقاضا روز به روز کمتر می‌شود. لوازم خانگی در شرایطی ارزان می‌شود که نرخ مواد اولیه آن اعم از فولاد و پتروشیمی ارزان شود؛ این در حالی است که قیمت مواد اولیه در بازار روزانه نوسان دارد.

 

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57165071/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF

 

lavazemkhanegi بازدید : 22 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

امروزه ماشین لباسشویی یگانه از ابزارها خانگی بایسته برای هر خانواده است، اما خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنی در عقیده اخذ طیف گسترده‌ای از عوامل مشابه بهره‌وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها، بها و تصمیم‌گیری قیمت لباسشویی ال جی 8 کیلویی درب فضایی درباره خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا است. به همین دلیل در این مقاله کاراباما کوشش کرده‌ایم با در عقیده اخذ این فاکتورها و در ضمن تجربیات کارشناسان و تکنسین‌های فنی تعمیرات لباسشویی خود، بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی را در اختیار شما پیمان دهیم تا راحت‌تر بتوانید برای خرید و گزینش مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی تصمیم بگیرید.

 

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی پروا کرد؟

قبل از اینکه برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه بروید، لازم است چند مسئله کلیدی را در نظر بگیرید که ما در این مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی در 12 عنوان مختلف آنها را روشنگری دیتا ایم تا به شما امکان گزینش مقرون به صرفه ترین لباسشویی را دیتا باشیم. چرا که بی گمان بودجه خرید شما محدود است و قصد دارید تا با این بودجه بهترین لباسشویی موجود را که نیازهای شما را برطرف می کند، تعبيه نمایید. بعد با ما به اتفاق باشید.

lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش جی پلاس، در بازار لوازم خانگی، قیمت یخچال ساید ال جی مدل SXP450NS سی و سه میلیون و پانصد هزار تومان، اسنوا مدل S8-3320SS چهل میلیون و ششصد هزار تومان و بوش مدل KSV36VI304/GSN36VI304 پنجاه و چهار میلیون تومان است.

امروز 13 بهمن ماه 1399 قیمت یخچال‌های ساید بای ساید به شرح زیر است:

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57252099/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84

 
lavazemkhanegi بازدید : 30 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

تصلا-نرخ ارز در بازار آزاد در مهر ماه امسال از ۳۲ هزار تومان گذشت، اما حالا در کانال ۲۴ هزار تومان است. بنابراین انتظار می‌رود قیمت کالاهایی که در این مدت رشد داشته حالا با کاهش قیمت دلار نزولی شود، اما به نظر می‌رسد شرایط دیگری هم باید برای این کاهش قیمت فراهم شود.

در این رابطه اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه هنوز مدت زیادی از کاهش نرخ ارز نگذشته، تصریح کرد: اگر کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد احتمال کاهش قیمت در بازار لوازم خانگی وجود دارد، اما اگر لحظه‌ای باشد نمی‌توان گفت با کاهش چند روزه قیمت دلار قیمت لوازم خانگی هم باید کاهش پیدا کند. چرا که تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز خود را از طریق واردات یا در بورس کالا تهیه می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا با افزایش قیمت ارز فورا شاهد افزایش قیمت کالاهای مصرفی مثل لوازم خانگی هستیم؟ گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی مدتی زمان برد و کاهش قیمت آن نیاز به زمان دارد. از طرف دیگر علاوه بر تغییرات نرخ ارز باید سایر مواد اولیه نیز در نظر گرفته شود. برای مثال اخیراً دو شرکت سازنده موتور پمپ و کولر که در داخل کشور فعال هستند، قیمت محصولات خود را ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش دادند. علت اینکه سرعت افزایش قیمت بیشتر از کاهش آن است، در اصل هزینه جایگزین است که به روز حساب می‌شود.

وی همچنین شرط دیگر کاهش قیمت لوازم خانگی را کاهش قیمت مواد اولیه‌ای که در بورس کالا عرضه می‌شود، عنوان کرد و گفت: به طور کلی مهمترین مرجع صحبت در مورد قیمت، تولید کنندگان هستند، نه توزیع کنندگان. از طرف دیگر در گذشته رقابت بین کالاهای خارجی و ایرانی ترمزی برای کنترل و کاهش قیمت بود، اما بعد از ممنوعیت واردات این اهرم هم از بین رفت. در این میان قیمت برخی از مواد اولیه مانند ورق فولادی در بورس کالا نیز بر اساس قیمت‌های جهانی محاسبه می‌شود.

در پی کاهش نرخ ارز سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در پاسخ به اینکه آیا کاهش نرخ ارز در ماه‌های اخیر بر قیمت لوازم خانگی تاثیر داشته، گفته بود که تولید کنندگان عموماً از ارز نیمایی استفاده می‌کنند که کاهش زیادی نداشته است. اما معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت اواخر آذر ماه، مهم‌ترین دلیل گران بودن لوازم خانگی را نرخ ارز عنوان کرده و گفته بود اینکه با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها بلافاصله افزایش پیدا می‌کند مربوط به گرانی در تولید نیست بلکه در بخش توزیع و خرده فروشی این اتفاق افتاده است، چراکه تولیدکنندگان پیش از افزایش قیمت باید با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت هماهنگی کنند.

رئیس اتحادیه در پایان از آرامش نسبی در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: کالای ایرانی به لحاظ استاندارد و کیفیت قابل رقابت با کالاهای خارجی است و تولیدکنندگان خودشان را به روز کرده‌اند. از طرف دیگر با توجه به اینکه کالاهای خارجی دیگر به صورت قانونی وارد نمی شود بهتر است مردم کالاهای ایرانی تهیه کنند تا اینکه کالاهای خارجی بدون ضمانت نامه را بخرند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 23 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

مینی بار در اتاق هتل ها مایه صرفه جویی در ترافیک آسانسور های هتل خواهدبود برآیند اینکه مصرف برق واستهلاک کمتر است و همجنین کمترشدن پرسنل روم سرویس از این جهت که در صورتی که تعداد زیادی اتاق در یک سررسید خاص بخواهند آب و یا نوشابه سفارش دهند چند پرسنل باره بیچارگی است وچند آسانسور درگیر روم سرویس خواهد بود در صورتیکه هتل بالابر جداگانه ای برای خدمات روم سرویس نداشته باشد یا درنظر نگرفته باشد با کمبود آسانسور مواجه خواهند شد زیرا آسانسورهای یخچال فریزر هتلی مخصوص مسافرین بیشتر در کمر بستن خدمات روم سرویس خواهد بود و مسافر یا کارمند روم سرویس برای احضار آسانسور باید مدتی زیادی معطل بماند و کارمند خدمات روم سرویس و میهمان در یک بالابر پیمان میگیرند که جالب نخواهد بود.

وجود مینی بار در هتل ها یک منبع درآمد محسوب میشود در برخی از هتل ها در تمام اطاق ها یخچال قرارداده اند اما فاقد هرگونه خوراکی است و در برخی هتل ها تنها یک پارچ آب نوشیدنی که معلوم نیست چند وقت است در یخچال مانده و رهنورد اعتمادی ندارد که این آب تو پارچ قبلا کاربرد شده یا خیر؟ و اگر هم استفاده نشده باشد آب بوی خوشایندی ندارد.

lavazemkhanegi بازدید : 30 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

ساعت‌ها وقت می‌گذاریم تا بهترین طراحی را برای اتاق نشیمن داشته باشیم و از بهترین وسایل منزل، دکوراسیون و طراحی‌ها استفاده می‌کنیم تا به چشم بیاید چون یک جورهایی نماد و سمبل خانه و شخصیت ما است.

 
 
 

 

شاید تاریخچه طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن و هنر داخلی خانه به مصر باستان برسد. از آن زمان تا کنون طراحی داخلی اتاق نشیمن به مرور تغییر یافته و تکامل پیدا کرده است.

در هر دوره‌ای از تاریخ شاهد یک سبک معماری و طراحی داخلی بودیم؛ به گونه‌ای که می‌توان آثار و نشانه‌هایی از آن سبک را در اتاق نشیمن مشاهده کرد. مبل‌ها، لوسترها، نوع نورپردازی، طرح وسایل و دیوارها همه نشان می‌دهند در چه دوره‌ای زندگی کردید و سبک غالب در طراحی و دکوراسیون خانه چگونه بوده است.

طراحان HomeAdvisor اقدام به بازسازی ۱۲ هنر داخلی و دکوراسیون اتاق نشیمن در دوره‌های مختلف کردند و بعد با عکس‌برداری از آن‌ها؛ خواستند نشان بدهند طی ۶۰۰ سال طراحی داخلی خانه‌ها چه تغییراتی در اروپا داشته است.

از شما دعوت می‌کنیم این ۱۲ عکس و طراحی را مشاهده و خودتان با هم مقایسه کنید:

رنسانس (۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰)

شکوه هنور و معماری اروپا در این دوره بوده است. در عصر رنسانس با الهام‌گیری از برخی هنرهای آسیایی، به تزئینات داخلی اهمیت بیشتری داده شده و تقارن هندسی اهمیت بالایی داشته است. کابینت‌ها به شکل کاخ‌ها بودند و ستون‌های درون خانه نمایی از ساختمان به خود می‌گرفتند. در این طرح، به وضوح برخی از هنرهای ترکی مشاهده می‌شود:

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 25 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

نصب تاب در فضای تراس یک ایده‌ی بسیار جذاب است. مخصوصا برای آن‌هایی که فضای کافی برای تاب مورد نظرشان را در اختیار داشته باشند. برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک نیز می‌توانید از تاب‌های جمع و جور استفاده کنید.

برای طراحی کف تراس به سراغ ترموود بروید

فلاور باکس برای تراس

طراحی چوبی کف تراس یکی دیگر از کارهایی‌ست که پیشنهاد می‌کنیم انجام دهید. استفاده از ترموود در کف و حتی دیوار تراس فضای آن‌جا را گرم و دنج می‌نماید. ترموود در مقابل رطوبت، حرارت و خوردگی حشرات بسیار مقاوم است و جای هیچ گونه نگرانی برایتان نمی‌گذارد. تصاویر بالا زیبایی دکوراسیون تراس و بالکن کوچک چوبی را به خوبی نشان می‌دهد.

ezgif 7 1a6d2571b57f

طراحی دیوار تراس با اجرای دیوار سبز

دیوار سبز تراس

اجرای دیوار سبز در تراس بسیار هیجان‌انگیز و زیبا است. امروزه اجرای دیوار سبز در روف‌گاردن، فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی و تجاری بسیار رواج پیدا کرده است، زیرا هم زیباست و هم دوستدار محیط زیست است. دیوار تراس خانه ها نیز یکی از آن جاهایی‌ست که می‌توانید در آن‌جا به فکر اجرای دیوار سبز باشید. می‌توان گفت که اجرای دیوار سبز بهترین ایده برای دکوراسیون تراس و بالکن کوچک است.

منبع:

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 9,138
  • بازدید کلی : 23,054